كره كره .

كره

مقايسه انواع توستر بوش

مقايسه انواع توستر بوش

توسترها امروزه يكي از پركاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراكه مشغله هاي كاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد.

c5_w6rt.jpg

به نقل از سايت خبري پارس نيوز

 معرفي انواع توستر بوش از بهترين مارك توستر نان به همراه گارانتي بوش سرويس و بهترين قيمت توستر.

توسترها امروزه يكي از پركاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراكه مشغله هاي كاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد، انواع توسترهاي جديد علاوه بر تست كردن باكيفيت نان ها اين امكان را به شما مي دهد تا با استفاده از برنامه يخ زدايي يا همان defrost نان را با كيفيت بسيار عالي گرم و يا تست كنيد و ديگر گرم كردن نان با مايكروويو يا گاز باعث كم شدن كيفيت نان شما نخواهد شد. لازم به ذكر است در مدل هاي گوناگون توستر شما امكان تست، گرم كردن شيريني هاي گرد و يا نان با ابعاد مختلف را خواهيد داشت كه مي تواند كارايي اين محصول را برايتان بيشتر كند. در ادامه با بررسي انواع توستر بوش كه از بهترين مارك توسترهاي نان محسوب مي شود، همراه شما خواهيم بود و براي آنكه بتوانيد راحت تر اين متن را دنبال كنيد در ابتدا تفاوت و شباهت هاي كامل توستر بوش در مدل هاي مختلف را همراه شما بررسي خواهيم كرد و در مرحله بعد به صورت دسته ‌بندي شده تك تك مدل ها را از لحاظ مشخصات بررسي مي كنيم.

با صبحانه سازهاي بوش همه چيز براي شروع يك صبح دل انگيز مهياست

 

مشخصات مشابه انواع توستر بوش

كشوي جمع آوري خرده نان: يكي از مشكلات هميشگي در بسياري از توستر هاي نان، ماندن خرده نان ها در توستر بوده است كه با روشن شدن مجدد، اين خرده ها مي سوزند و بوي بدي را به جا مي گذارد و از طرفي نه ظاهر خوشايندي براي ما دارد و نه بهداشت ايده الي براي مصرف كنندگانش. از اين رو در مدل هاي توستر بوش يك سيني در زير توستر نان تعبيه شده است كه خرده نان هاي موجود در هنگام تست نان بر روي اين سيني جمع خواهد شد و شما به راحتي مي توانيد در هر زمان كه خواستيد اين سيني را از زير توستر بر داريد، آن را بشوييد و در سر جايش بگذاريد.

يخ زدايي يا :Defrost همانطور كه در ابتدا نيز اشاره كرديم توستر بوش تنها كار تست را انجام نمي دهد و با داشتن ويژگي يخ زدايي مي تواند نان فريز شده را با كيفيت ناني تازه براي شما گرم كند به گونه اي كه كيفيت گرم كردن نان با توستر در مقايسه با مايكرويو و با گاز برايتان كاملاً مشهود خواهد بود. شما مي توانيد از توستر بوش براي گرم كردن و همچنين تست كردن نان خود باكيفيتي بسيار عالي استفاده نماييد.

نحوه بالا آمدن نان: در توستر بوش، برداشتن نان تست شده يا گرم شده بسيار آسان خواهد بود و ديگر لازم نيست مانند برخي از توسترها در مارك هاي ديگر از وسيله اي براي برداشتن نان خود استفاده كنيد؛ در انواع توستر نان بوش، پس از اتمام كار دستگاه نان به صورت آسانسوري بالا خواهد آمد و شما مي توانيد آن را به راحتي برداريد.

بدنه عايق توستر بوش: انواع توستر نان بوش داراي بدنه عايق حرارت است و در هنگام كار بدنه آن داغ نخواهد شد و در تمامي مدل هاي توستر بوش مي توانيد اين ويژگي را در اختيار داشته باشيد.

 

شباهت هاي ديگر انواع توستر بوش: تنظيم درجه حرارت، تنظيم ميزان برشتگي نان، گرمادهي يكنواخت، دكمه توقف براي قطع عملكرد توستر در هر زماني كه نياز داريد، خاموش شدن خودكار توستر نان در هنگام چسبيدن نان به منظور جلوگيري از سوختگي آن و سنسور الكترونيكي در توستر بوش كه براي ثابت نگه داشتن دما تعبيه شده است همه و همه در تست كردن و گم كردن يك نان با كيفيت كمك كننده خواهد بود كه شما مي توانيد اين قبيل خصوصيات ذكرشده را در انواع مدل هاي توستر بوش مشاهده فرماييد.

جايگاه گرم كردن نان گرد و شيريني: در مدل هايي از توستر بوش، ميله هايي به صورت پايه بر روي قسمت جايگاه هاي نان باز مي شود كه مي توانيد از آن براي گرم كردن نان گرد و يا شيريني استفاده نماييد و بدون كاهش كيفيت نان آن را در گرم و آماده خوردن نماييد.

تفاوت هاي انواع توستر نان بوش

توستر بوش در رنگ ها و سبك ديزاين هاي مختلف توليدشده است و به دليل داشتن تفاوت در سبك و رنگ هاي گوناگون آن، ست كردنش با فضاهاي رنگي مختلف و يا فضاهاي كلاسيك و مدرن بسيار راحت خواهد بود. در اينجا به شما پيشنهاد مي كنيم براي خريد توستر بوش تنها دو مورد از تفاوت هاي موجود در انواع توستر نان را در اولويت انتخاب خود قرار دهيد تا بتوانيد هر چه راحت تر انتخاب خود را انجام دهيد: مورد اول شكل ظاهري و رنگ توستر و مورد دوم جايگاه نان طراحي شده در آن از لحاظ ابعادي و تعداد است كه در ادامه و در همين بخش بدان اشاره خواهيم كرد:

توان مصرفي: در توستر هاي بوش از 860 تا 1090 وات توليدشده است اما به شما پيشنهاد مي كنيم توان مصرفي مدل هاي توستر بوش را در اولويت انتخاب خود قرار ندهيد چراكه وات انتخاب شده در مدل ها بر اساس اندازه و كارايي و تكنولوژي هاي به كار گرفته شده در آن ها كافي و دقيق است و شما نمي توانيد ولت بالاتر را بهتر يا برعكس آن را در فكر خود براي انتخاب يك مدل مناسب از توستر نان بوش بدانيد. پس پيشنهاد مي كنيم به چندي از تفاوت هاي ديگر آن توجه فرماييد.

ابعاد توستر بوش و تعداد جايگاه هاي نان: انواع توستر بوش را به دو صورت كلي مي توانيد در نظر بگيريد چراكه اين ابعاد در تفاوت طول است كه از جهت كارايي براي شما تفاوت خواهد داشت. توستر نان بوش در انواع مختلف خود يا در طول كوتاه تر حدود 30 سانتي متر يا در طول بلندتري كه حدود 43 سانتي متر مي باشد طراحي شده اند كه بر اساس نياز شما قابل انتخاب است. ساده بگوييم اگر نان بلند و بزرگ را مي خواهيد براي تست كردن استفاده كنيد و ابعاد طولي كوچك تر براي شما كار را سخت مي كند مي توانيد سراغ مدل هاي كشيده تر بوش برويد، توجه فرماييد كه تعداد جايگاه هاي توستر بوش در مدل هاي كشيده آن يك جايگاه و در مدل هاي كوتاه تر دو جايگاه براي استفاده وجود دارد و با توجه به اين مورد مي توانيد مدلي مناسب را در ميان انواع توستر بوش انتخاب نماييد.

مقايسه انواع توستر نان بوش

در اينجا سعي داريم با بررسي هريك از مدل ها به صورت جداگانه به شما عزيزان در خريدي هرچه راحت تر كمك كنيم. از آن جايي كه هدف ما سهولت انتخاب شما عزيزان است در ادامه مدل هايي با سبك هاي يكسان را در دسته‌بندي هاي جدا براي شما آورده ايم و با درج تصاوير آن ها در كنار هم نمايش آن ها را برايتان ساده تر كرده ايم اما توجه فرماييد كه با كليك بر روي عنوان مدل ها مي توانيد به صورت مستقيم وارد سايت فروش شويد و تصاوير كامل تر و جداول مشخصات آن ها را نيز به صورت كاملاً جزئي مطالعه و بررسي نماييد و قيمت توستر بوش را نيز در مدل هاي ذكرشده با يكديگر مقايسه نماييد:

دسته بندي اول:

 

توستر بوش مدل  TAT8613

توستر نان بوش در مدل 8613 يك توستر مدرن و بسيار زيبا از جديدترين ديزاين هاي بوش است كه به رنگ مشكي و تلفيق زيبايي با استيل توليد شده است. اين مدل از توستر بوش باقدرت 860 وات و 30.7 سانتي متر توليد شده است كه شما مي توانيد با داشتن دو جايگاه نان كار تست كردن و همچنين يخ زدايي نان خود را با كيفيت هرچه بيشتر در اختيار داشته باشيد هرچند كه شما مي توانيد در اين مدل از پايه هاي موجود براي گرم كردن شيريني و نان گرد نيز استفاده نماييد. شما به راحتي مي توانيد با دكمه هايي كه بر روي سطح توستر نان در اين مدل طراحي شده است نيز ميزان تست شدن نان را بر اساس سليقه تان انتخاب نماييد. همانطور در قسمت شباهت هاي توستر بوش بدان اشاره كرديم، اين مدل نيز تمامي تكنولوژي و موارد ذكرشده ازجمله بدنه عايق، گرمادهي يكنواخت، كشوي خرده نان و غيره را به همراه دارد و اين مدل با طراحي بسيار زيبا و ساده اش جز پرفروش ترين و پرطرفدارترين مدل ها است كه با ست بي نظيرش با كتري برقي اي كه با اين سبك طراحي شده است، ظاهري بي نظير را براي شما رقم خواهد زد.

توستر بوش مدل  TAT8611

توستر بوش 8611 توستري به رنگ سفيد مي باشد كه همانند مدل 8613 با استيل تركيب شده است و مشخصاتي همانند مدل بالا را در بردارد و تنها تفاوت آن ها در رنگ اين دو مدل است بنابراين شما عزيزان مي توانيد با توجه به سليقه و ست رنگي منزل خود رنگ سفيد يا مشكي آن را انتخاب نماييد. توجه كنيد اين دو مدل به دليل تركيب زيبايش با استيل امكان ست كردن آن را با فضاهاي مختلف هر خانه اي هر چه ساده تر كرده است.

دسته بندي دوم:

 

توستر بوش مدل TAT6A113

توستر نان بوش در مدل TAT6A113 با ديزاين يكپارچه رنگ مشكي طرفداران زيادي را به خود جلب كرده است. اين مدل از توستر بوش داراي 1090 وات قدرت مي باشد كه با داشتن 2 جايگاه نان و پايه اي براي گرم كردن نان و شيريني مي تواند مدلي مناسب براي خريد يك توستر نان با كيفيت باشد؛ و اين مدل نيز همانند انواع توستر نان ديگر اين امكان را به شما مي دهد كه نان فريز شده را با نگه داشتن كيفيت آن به راحتي گرم نماييد. درجه هاي مختلف موجود در كنار اين دستگاه نيز به شما اين امكان را خواهد داد تا حد تست نان خود را مطابق با سليقه خود انجام دهيد. اين توستر نيز همانند ديگر انواع توستر بوش از چسبيدن نان، تست يكنواخت و سوختن نان در خود با توجه به تكنولوژي هاي موجود جلوگيري خواهد كرد.

توستر بوش مدل TAT6A111

توستر نان بوش در مدل 6A111 با تركيب زيباي سفيد و طوسي توليد شده است و تركيب رنگي موجود در اين دستگاه امكان ست كردن آن را با تركيب هاي ديگر هرچه ساده تر خواهد كرد. اين مدل مشابه TAT6A113 كه در بالا درباره مشخصات آن گفته ايم مي باشد و تنها تفاوت آن در رنگ اين دستگاه است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ست رنگي آشپزخانه خود، اين مدل را انتخاب نماييد.

توستر بوش مدل  TAT6A913

توستر بوش در مدل TAT6A913 با تركيب زيباي استيل و مشكي توليد شده است كه اين مدل نيز با مشخصات يكساني با مدل TAT6A113 و TAT6A111 مي باشد و تنها تفاوت اين مدل با دو مدل ديگر در رنگ آن است. از آنجايي كه استيل و مشكي در بسياري از لوازم آشپزخانه افراد به چشم مي خورد هماهنگ كردن آن با ديگر لوازم آشپزخانه بسيار ساده تر مي باشد. شما مي توانيد تصاوير اين سه مدل را به راحت در كنار هم مشاهده فرماييد و يا كليك بر روي نام آن ها، جزييات هرچه بيشتر و تصاوير آن ها را نيز در فروشگاه 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي سوم:

 

توستر بوش مدل  TAT6A001

توستر نان بوش در مدل TAT6A001 يكي از انواع توستر نان با ديزاين كشيده است. اين مدل از توستر داراي طول 43 سانتي متر است كه اين امكان را به شما مي دهد تا نان با ابعاد كشيده تر را بدون نياز به برش دادن درون آن ها بگذاريد. توجه كنيد همانطور كه در ابتداي متن نيز اشاره كرديم مدل هاي كشيده توستر بوش داراي يك جايگاه مي باشد و اگر شما از دسته افرادي هستيد كه داشتن يك جايگاه بلندتر را به داشتن دو جايگاه نان ترجيح مي دهيد پس مس توانيد در ميان مدل هايي با طراحي كشيده بوش انتخاب كنيد. توستر بوش در اين مدل كه با تركيب سفيد و طوسي طراحي شده است داراي 1090 وات قدرت، سيني خرده نان براي سهولت تميز كردن و بهداشت دستگاه و تمامي خصوصيات ذكرشده مشابه با انواع ديگر است. در كنار اين دستگاه نيز شما امكان تنظيم درجه تست و استفاده از حالت يخ زدايي را در دسترس داريد و مي توانيد اين مدل را با تضمين تست، گرم كردن نان و يخ زاديي بسيار با كيفيت و آنچه درخور برند بوش است را در اختيار داشته باشيد.

توستر بوش مدل  TAT6A003

توستر بوش مدل TAT6A003 با داشتن رنگ يكپارچه مشكي مورد پسند بسياري از افراد است. اين مدل نيز مانند مدل هاي ديگر در اين دسته‌بندي از توستر نان بوش داراي طراحي كشيده و يك جايگاه نان، سيني خرده نان، تنظيمات كارآمد و مشخصاتي مشابه با انواع توستر در اين برند معتبر است كه مي تواند لذت خوردن ناني تازه را به منزل شما هديه دهد.

توستر بوش مدل TAT6A004

توستر نان بوش مدل TAT6A004 يكي از رنگ هاي خاص قرمز است كه با طوسي تركيب زيبايي را براي آشپزخانه شما رقم مي‌زد. اين مدل مشابه 3 مدل ديگر در اين دسته است كه با تفاوت رنگي خود، امكان انتخاب را در اين طيف رنگي را براي افراد مهيا مي سازد و اگر شما نيز از دسته افرادي هستيد كه ست قرمز يا استفاده از رنگ هاي گرم و شاد را براي ديزاين منزل خود انتخاب كرده ايد، قطعاً استفاده از آن برايتان لذت بخش خواهد بود.

توستر بوش مدل TAT6A803

توستر بوش مدل TAT6A803 تركيبي زيبا از استيل و مشكي است كه طرفداران زيادي نيز در دنيا دارد چراكه بسياري از ست هاي آشپزخانه با اين تركيب رنگي سازگاري زيادي دارد. اين مدل از توستر نان نيز در اين دسته‌بندي از توسترهاي كشيده بوش داراي خصوصيات مشتركي در كارايي و مشخصات مي باشد و شما عزيزان مي توانيد براي مشاهده تصاوير كامل تر و مطالعه جزييات هر چه بيشتر هركدام از مدل ها با كليك بر روي نام محصولات خود، آن را در سايت فروشگاهي 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي چهارم:

 

توستر بوش مدل TAT6101

توسترنان بوش مدل TAT6101 با تركيب زيبايي از سفيد و طوسي روشن توليد شده است كه داراي ديزاين متفاوت تري به نسبت انواع ديگر توستر بوش است. طراحي اين مدل به صورت نيم دايره اي و داراي دو جايگاه نان مي باشد كه بر روي اين مدل نيز شما مي توانيد درجه هاي تنظيم ميزان تست، دكمه توقف و يخ زدايي را مشاهده نماييد. از لحاظ ابعادي و جايگاه نان اين مدل ها در مشابهت با مدل هاي مستطيلي غير كشيده است. اين مدل با داشتن 900 وات قدرت و ظاهر خاص خود، مشتريان زيادي را به خود جلب كرده است و شما مي توانيد با خريد اين مدل نيز از تمامي تكنولوژي و مشخصات ذكرشده در اين برند معتبر استفاده نماييد و هر روز ناني خوشمزه و باكيفيت را با استفاده از اين توستر نان در منزلتان مهيا كنيد.

توستر بوش مدل  TAT6901

توستر بوش مدل TAT6901 با تركيب رنگ استيل و مشكي يكي ديگر از مدل هاي طراحي نيم دايره توستر نان بوش است كه با ويژگي هاي يكسان در اين دسته توليد شده است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ديزاين آشپزخانه خود خريد اين مدل از توستر را انتخاب نماييد. نكته مهم درباره اين نوع ديزاين را فراموش نكنيد كه از لحاظ جاي تعبيه شده نان فضايي كاملاً يكسان با مدل هاي مستطيلي غير كشيده خواهد داشت.

توستر بوش مدل TAT6L132

توستر نان بوش مدل TAT6L132 با طراحي نيم دايره و يكپارچه مشكي طراحي شده است و با ديزاين خاص خود طرفداران زيادي در دنيا را به خود جلب كرده است. اين مدل از توستر نان نيز همانند انواع ديگر با داشتن تنظيمات درجه تست، دكمه توقف، يخ زدايي، سيني خرده نان و تمامي موارد جزئي ديگر مي تواند انتخابي مناسب براي دوستداران اين سبك از توستر نان باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۱:۵۳ توسط:كره موضوع: نظرات (0)

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

مهم ترين نكات هنگام خريد و استفاده از بخاري نفتي، بحث امنيت آن است. نكات ايمني بخاري نفتي شامل مواردي است كه بايد در هنگام خريد، نصب و حين استفاده مورد توجه قرار گيرد. همچنين باتوجه به مصرف فصلي اين وسيله، بايد هرسال پيش از نصب و استفاده‌ي مجدد، سرويس‌كاري‌ها و رسيدگي‌هايي صورت گيرد كه استفاده از وسيله را ايمن نمايد.

 

نكات ايمني بخاري نفتي در هنگام خريد

برخي از مهم‌ترين موارد ايمني بخاري نفتي، حين توليد آن محقق مي‌شود. بخاري نفتي متشكل از قطعات گوناگوني است كه اگر طبق استانداردهاي لازم ساخته نشوند، مي‌توانند مشكل يا خطرآفرين باشند.

 

 

 

يكي از مهم‌ترين نكات ايمني بخاري نفتي، نبود نشتي در قسمت مخزن است. همچنين جنس هرقطعه بايد به نحوي انتخاب شود كه تحمل حرارتي را كه به آن مي‌رسد، داشته باشد. ضخامت بدنه و دودكش بايد در حد استاندارد باشد. اتصالات قطعات مختلف بايد مناسب و استاندارد باشد و به اصطلاح قطعات خوب به هم چفت شوند. گردش پيچ‌هاي تنظيم شعله نيز بايد به آساني انجام شود.

 

استانداردهاي مهم فني در وسايل گرمايشي معمولا پيش از ورود محصولات به بازار و رسيدن به دست مشتريان، توسط نهادهاي كارشناسي مرتبط، بررسي مي‌گردد. آگاهي‌رساني به خريداران معمولا با درج نشان‌هاي مخصوص كه گواه انجام بررسي‌هاي لازم بر روي محصول است، صورت مي‌گيرد.

 

براي خريد بخاري نفتي ايمن، حتما به برخورداري آن از نشان‌هاي استاندارد لازم توجه نماييد. بخاري نفتي آترا (اينجا)يك نمونه از وسايل گرمايشي جديد و كاربردي است كه از استانداردهاي لازم فني و ايمني بهره‌مند است. همچنين شما مي توانيد براي خريد اين بخاري نفتي روي كلمه خريد بخاري نفتي آترا كليك كنيد.

a5_yb9j.jpg

 

نكات ايمني هنگام نصب بخاري

اگر هنوز در مرحله خريد بخاري و سيستم هاي گرمايشي هستيد حتما توجه كنيد كه بخاري مدنظر شما داراي استانداردهاي لازم باشد و حتي الامكان از خريد بخاري هاي بدون دودكش خودداري كنيد؛ زيرا بخاري هاي بدون دودكش را نبايد در محيط هاي بسته و كوچك كه كاملا درزگيري شده اند استفاده كرد.

  1. اولين و مهمترين قدم در هنگام نصب بخاري اين است كه مطمئن شويد مسير دودكش كاملا باز باشد؛ اگر خروجي لوله بخاري شما خارج از ساختمان و بالاي پشت بام قرار گرفته حتما از كلاهك هاي استاندارد براي پوشاندن آن استفاده كنيد.
  2. محل قرارگيري بخاري حتما بايد از سطح زمين فاصله‌ داشته باشد بنابراين در هنگام خريد دقت كنيد كه بخاري مدنظر شما پايه هاي مناسبي داشته باشد؛ همچنين از هر طرف نيز بايد حداقل ?? سانتي متر با محيط فاصله داشته باشد.
  3. قبل از نصب لوله بخاري از سالم بودن آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين براي اتصال گاز به لوله بخاري از شيلنگ هاي استاندارد با اندازه مناسب استفاده كنيد.
  4. پس از طي مراحل بالا اتصالات گاز را براي بار آخر چك و سپس مي‌ توانيد گاز را وصل كنيد. اگر متوجه نشتي گاز شديد بلافاصله آن را قطع كرده و براي تعميرات اقدام كنيد، در غير اينصورت بخاري را روشن كنيد.
  5. پس از گذشت ?? دقيقه از شروع به كار بخاري لوله ي آن را لمس كنيد اگر لوله بخاري داغ بود ديگر جاي نگراني نيست اما اگر هنوز لوله بخاري سرد بود بخاري را خاموش كرده و بار ديگر مراحل نصب را بررسي كنيد.
  6. همچنين به رنگ شعله هاي بخاري دقت كنيد اگر رنگ آن ها آبي باشد به معناي سالم بودن بخاري است اما نارنجي بودن شعله ها به معناي اين است كه بخاري نياز به تعمير و بررسي دارد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۲:۰۵ توسط:كره موضوع: نظرات (0)

خريد سايت قوي رنك دار جهت سئو و لينك سازي PBN

يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در رتبه‌بندي نتايج گوگل تعداد و كيفيت لينك‌هاي ورودي به سايت است.

لينك سازي شبكه اي يا PBN مخفف عبارت Private Blog Network است كه بعدها با عنوان Private Backlink Network نيز شناخته شد. اگر به مفهوم همين عبارت نگاه كنيم در يك تعريف ساده مي‌توان گفت؛ PBN مجموعه‌اي از وبلاگ‌ها و سايت‌هايي است كه با هدف تقويت سايت اصلي و لينك سازي ايجاد شده‌اند.

تعدادي سايت با اين مشخصات و سوابق زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۳۳ توسط:كره موضوع: نظرات (0)

رتبه گوگلي و رنكينگ سايت خود را بتركانيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۲۷ توسط:كره موضوع: نظرات (0)

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يك نگاه

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يك نگاه

اگر از رانندگي در جاده خسته مي شويد يا نگران مصرف بنزين مي باشيد، مي توانيد با خيال راحت با قطار سفر كنيد. با خودرو بر با قطار، مي توانيد ماشين تان را با خودتان ببريد و سفر بي دردسري داشته باشيد.

حتي اگر دل تان بخواهد با هواپيما سفر كنيد، باز هم مي توانيد ماشين تان را با قطار به مقصد بفرستيد. در مقصد مي توانيد برويد دنبال ماشين و تحويلش بگيريد. به اين ترتيب با خريد بليط خودرو بر قطار سفرتان با آرامش و آسايش كامل خواهد بود. اگر پرسشي درباره خريد بليط خودرو بر قطار در ذهن داريد، با مطالعه اين مقاله، به پاسخ پرسش هاي تان مي رسيد.

براي خودرو بر قطار چه بايد كرد؟

اگر قصد خودرو بر قطار به شهرستان ديگري را داريد، طبيعي است كه بايد بليط بخريد. همانطور كه براي سفر خود با قطار بليط مي خريد، براي حمل ماشين با قطار هم بايد بليط بخريد. امكان خودرو بر قطار، تقريبا در تمام مسير هاي ريلي كشور موجود است. هزينه حمل ماشين با قطار بستگي به مسيرتان دارد.

بليت حمل خودر با قطار مثل بليت معمولي قطار است؛ اگر گم شود، طبق مقررات مي توانيد بليت المثني دريافت كنيد.
شما براي خريد بليت خودرو بر قطار مي توانيد آنلاين اقدام كنيد. در واقع خريد اينترنتي بليط خودرو بر قطار مثل ديگر خريد هاي اينترنتي، دردسر هاي شما را كم مي كند. براي رزرو بليط خودرو بر قطار هم مي توانيد به همين ترتيب عمل كنيد.

شرايط حمل موتور سيكلت با قطار شبيه به شرايط حمل ماشين است. قوانين و مقررات به همان ترتيب است. شما براي حمل موتور سيكلت با قطار، هم بايد بليط بخريد.

شرايط تحويل دادن خودرو در مبدا

اگر قصد داريد خودروي خود را با قطار به شهر ديگري بفرستيد، بايد در بازه زماني ? صبح تا حداكثر ? ساعت مانده به حركت قطار بليط را خريداري كنيد. موقع تحويل دادن خودرو بايد مدارك شناسايي مالك، سند و كارت مالكيت خودرو را به همراه داشته باشيد.

علاوه بر ب هاي بليط قطار بايد حق بيمه خودرو را به شركت ريلي بپردازيد. حق بيمه خودرو بر مبناي درصدي از ارزش خودروي شما به صورت جداگانه محاسبه مي شود. نكته مهم اين است كه اگر خودروي شما در زمان تحويل خاموش، خراب يا تصادفي باشد شركت ريلي قبول نخواهد كرد. هنگام تحويل خودرو به انبار شركت ريلي، بايد موجودي بنزين يك سوم باك شما باشد.

اگر خودروي شما گذر موقت باشد، در صورتي بليط حمل خودرو صادر خواهد شد كه زمان مجوز عبور آن به پايان نرسيده باشد.
اگر هم ماشين شما، هنوز پلاك نشده باشد، بايد برگه فروش را با خود به همراه داشته باشيد. براي اين ماشين هاي، شش رقم پاياني شماره شاسي ثبت مي شود.

پيش از آنكه اقدام به خريد بليط كنيد بايد قوانين و مقررات را به دقت مطالعه كنيد. اگر ارتفاع خودروي شما ??? سانتي متر و عرض آن از ??? سانتي متر بيشتر باشد، انبار خودروي شما را تحويل نخواهد گرفت.

اگر وسيله اي به جز جك و زاپاس در خودروي شما باشد، شركت ريلي هيچ مسئوليتي در حفظ آن ندارد. به همين علت هنگام پذيرش، انبار خودروي شما را بررسي مي كند و هيچ بار و وسيله اضافي در خودرو را نمي پذيرد.

دقت كنيد براي رعايت ايمني سر باتري خودرو در مبدا جدا مي شود؛ و در مقصد دوباره روي خودروي شما نصب مي شود. اگر خودرويي كه قرار است حمل شود شخصي نيست و متعلق به سازمان يا نهاد است، داشتن معرفي نامه از سازمان مهم است. براي خودرو هاي صفر كيلومتر كه هنوز شماره نشده اند، ? رقم آخرشماره شاسي به جاي شماره پلاك درج مي شود. ضمنا بايد برگه فروش تحويل داده شود.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه كارت ماشين و كارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت كنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد كارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه كارت ماشين و كارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت كنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد كارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

با توجه به امكانات متنوع حمل و نقل نظير كاميون، يدك كش، هواپيماي خودرو بر، كشتي و … تعرفه اين گونه امكانات هم متغير است. از فاكتورهاي مهم براي مشخص كردن تعرفه جرثقيل خودرو بر، نوع خودرو كه حمل مي شود است كه بايد متناسب با نوع خودرو درخواست ماشين خودروبر كنيد.

در مسافت هاي طولاني براي حمل خودرو هزينه سوخت و استهلاك جرثقيل محاسبه مي شود. جرثقيل يدك كش هاي مكانيزه نسبت به نمونه هاي معمولي از پايداري بهتري برخوردارند و قيمت خدمات اين گونه خودرو بر شهرستان تا حدودي بيشتر است.

جرثقيل بايد وزن خودرو را تحمل كند و در طول مسير حمل دچار آسيب به جرثقيل و خودرو نشود. معمولا براي مسيرهاي كوتاه و خودروهاي سبك از جرثقيل نيسان استفاده مي كنند هزينه كمتري نسبت به كاميون ها دارند.

با توجه به اينكه خرابي خودرو در هر زمان و مكاني كه باشد نيازمند تعمير فوري است. شماره خودروبر شبانه روزي شهرستان با داشتن كادري حرفه اي فعاليت مي كنند. براي جابجايي هاي داخل شهري از خودرو بر هاي تكي استفاده مي كنند. به صورت كلي چه خودروهاي نو و بدون كاركرد و چه خودروهاي آسيب ديده بايد توسط خودروبرها جابجا شوند. بسياري از خودرو بر ها توانايي جابجايي چندين خودرو را به صورت يكجا دارند.

خودروبر پارس براي همه مسيرهاي شهرستان هر خودرو را تا سقف ارزش آن خودرو به همراه بارنامه دولتي ، بيمه مي كند تا در صورت خسارت احتمالي ، مالك خودرو متضرر نگردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۸:۲۰ توسط:كره موضوع: نظرات (0)

سيستم كنترل تردد هوشمند

علت بوق زدن DVR هايك ويژن

يكي از رايج ترين سوالاتي كه كاربران با آن روبرو هستند ، بوق زدن هاي مكرري است كه دستگاه ضبط DVR يا NVR  هايك ويژن  دچار آن مي شوند . در اين محتوا ، علت بوق زدن DVR هايكويژن را به زبان ساده توضيح مي دهيم .

بوق زدن دستگاه DVR هايك ويژن دلايل متعددي مي تواند داشته باشد كه در اين قسمت مهمترين دليل آن را توضيح مي دهيم . هنگامي كه براي بار نخست ، دستگاه ضبط DVR يا NVR هايك ويژن را روشن و فعال مي كنيم ، چنانچه هارد ديسك نصب شده بر روي دستگاه به درستي تنظيم نشده باشد ، دستگاه بطور ممتد بوق مي زند . براي حل اين مشكل بايد وارد بخش تنظيمات شده و تيك مربوط را غير فعال كنيد .

براي غير فعال كردن بوق زدن DVR هايك ويژن وارد تنظيمات دستگاه هايك ويژن شده و از بخش Configuration وارد قسمت Exception شويد . در اين قسمت بايد چند كار را انجام دهيد .

 تيك بخش Enable Event Hint را غير فعال مي كنيم .

سپس در قسمت Exception Type  گزينه All را انتخاب كنيد .

در مرحله ي بعد تيك گزينه Audible Warning را غير فعال كنيد .

در مرحله آخر هم تنظيمات را از طريق دكمه Apply ذخيره كنيد .

در دستگاه ضبط هايك ويژن ( hikvision ) امكان تعريف بوق براي اكشن هاي مختلف وجود دارد كه برخي از مهمترين آنها بصورت زير مي باشد :

  • پر شدن هارد ديسك
  • قطع شدن ارتباط هارد ديسك با دستگاه
  •  دچار مشكل شدن هارد ديسك دستگاه
  • قطع شدن كابل شبكه دستگاه
  • وارد شدن به دستگاه ضبط پس از چند بار زدن پسورد دستگاه
  • تشخيص حركت توسط دوربين هاي متصل به دستگاه
  • تشخيص قطع شدن تصوير دوربين مدار بسته به هر دليلي
  • تشخيص وارد شدن ضربه به دوربين مدار بسته
  • تشخيص عبور از خطر فرضي
  • تشخيص ورود غير مجاز به منطقه از پيش تعريف شده و همه قابليت هاي VCA

البته شايان ذكر است كه تنها علت بوق زدن دستگاه DVR ، فقط نصب هارد براي نخستين بار است و بقيه موارد گفته شده پس از تنظيم دستگاه صداي بوق DVR يا NVR فعال مي شود .

 

مشكل صداي دوربين مدار بسته و رفع آن

حتما اين اتفاق برايتان افتاده است كه هنگام استفاده از سيستم نظارتي صدايي از دوربين يا دستگاه ضبط خود مي شنويد كه علت آن را نمي دانيد. در اين مقاله سعي مي كنيم علت و مشكل صداي دوربين مداربسته و دستگاه ضبط كننده را شرح دهيم. بنابراين با خواندن اين مقاله مي توانيد خودتان قبل از اينكه به تعميركار مراجعه كنيد، علت هر نوع صداي احتمالي را متوجه شويد.

علت مشكل صداي دستگاه DVR دوريين مداربسته

1- خراب بودن فن خنك كننده

بر اساس تجربه بخش پشتيباني و گارانتي دوربين مداربسته خراب بودن فن خنك كننده يكي از علل شايع صداي DVR است. ممكن است با گذشت زمان يكي از پرهاي فن شكسته باشد و يا به علت جابجابب دستگاه فن از حالت بالانس خارج شده باشد. بنابراين با تنظيم مجدد فن و يا تعويض آن مشكل صداي دوربين مدار بسته برطرف خواهد شد.

به ياد داشته باشيد كه فن وظيفه خنك كنندگي قطعات دستگاه را دارد. خراب شدن فن مي تواند باعث افزايش بيش از حد دماي قطعات و خرابي آنها شود. بنابراين يك قطعه مهمي به حساب مي آيد و در صورت خرابي فورا بايد تعويض گردد.

2- عدم تنظيم هارد ديسك

در صورتي كه هنگام راه اندازي دوربين مداربسته صداي بوق ممتدي از دستگاه دي وي ار شنيديد ممكن است مشكل عدم تنظيم هاردديسك باشد. بنابريان جهت برطرف كردن صداي بوق بايد به بخش تنظيمات دستگاه رفته و تيك گزينه صداي بوق را برداريد. به اين ترتيب صدا غير فعال خواهد شد.

3- خراب شدن هارد ديسك

دستگاه DVR مي تواند بنا به نياز و مدل دستگاه داراي يك يا چند هارد دوربين مداربسته باشد. بنابراين خراب شدن هر يك از اين هاردها ممكن  است باعث بروز صدا شود. هنگام بروز مشكل در هارد ديگر فيلمي ضبط نخواهد شد بنابراين از اين طريق مي توانيد متوجه شويد كه علت صدا همان خرابي هارد است كه با تعويض هارد مشكل برطرف خواهد شد.

4- وجود مشكلات ارتباطي در شبكه

يكي از دلايلي كه دوربين مداربسته تصويري دريافت نمي كند مي تواند به دليل بروز مشكل ارتباطي با شبكه در دستگاه ضبط كننده باشد. هنگام بروز اين مشكل نيز شما صداي بوق ممتدي را خواهيد شنيد.

5- وجود IP تكراري در شبكه

آي پي تكراري هنگامنصب و تنظيم دوربين مداربسته مي تواند يكي از علل شنيده شدن بوق از دستگاه ضبط كننده باشد. براي رفع اين مشكل مي توانيد نرم افزار IP Scaner را نصب كنيد. با كمك اين نرم افزار مي توانيد اي پي دوربيني را كه مشكل دارد را شناسايي و برطرف كنيد.

6- هشدارهاي امنيت سايبري

گاهي ممكن است افراد ناشناسي قصد ورود به سيستم نظارتي و دوربين مداربسته را داشته باشند. لذا هنگام ورود ممكن است رمز دوربن مداربسته را ب ا اشتباها وارد كنند. در اين صورت دستگاه يك بوق ممتدي را ايجاد مي كند. اين صدا يكي از ضروري ترين صداي هشدار امنيتي است كه بايد فعال باشد. جهت ايجاد يك پسورد قوي براي دوربين مداربسته بهتر است مقاله چگونه رمز دوربين مداربسته را عوض كنيم را بخوانيد.

همچنين گاهي نيز با تنظيم دوربين مداربسته و ايجاد Line Crossing يك محدوده اي را به صورت خط يا اشكال هندسي در دوربين مداربسته مشخص مي كنيم. در صورتي فرد ناشناسي از اين خط عبور كند دستگاه يك بوق ضعيفي را اعلام خواهد كرد كه هشدار امنيتي است. البته در اين حالت ايميلي نيز به مسئول بخش مديريتي ارسال خواهد شد.

دلايل ديگر صداي بوق دوربين مداربسته از دستگاه DVR

از جمله علت هاي ديگري كه ممكن است باعث بروز صدا شود و شما را نگران كند مي تواند عواملي همچون:

  • پر شدن حافظه هارد ديسك دستگاه ضبط كننده
  •  اعلام حركات دوربين‌ هاي متصل به دستگاه
  • اعلام قطع شدن تصاوير دوربين مدار بسته
  • از بين رفتن ارتباط بين هارد ديسك و دستگاه
  • وارد شدن ضربه به دوربين مداربسته
  • خراب شدن آمپر منبع تغذيه

براي اطمينان از علت دقيق بوق زدن دستگاه مي توانيد بر روي علامت مثلث زرد رنگ كه بر روي صفحه نمايش ديده مي شود، كليك كنيد. پنجره اي كه باز مي شود شامل خطاهاي سيستم شما خواهد بود. بنابراين مي توانيد علت وجود خطاها را در اين پنجره مشاهده كنيد. سپس با بررسي آن قادر خواهيد بود، مشكل به وجود آمده را رفع كنيد.

جهت رفع مشكل بوق زدن و چشمك زدن مداوم DVR چه اقداماتي بايد انجام شود؟

حال كه با علل هاي مختلف بوق زدن دستگاه متوجه شديد. توضيح مي دهيم در صورت مواجهه با مشكل صداي بوق دوربين مداربسته يا بوق ممتد dvr و چشمك زدن آن چكار بايد بكنيد:

  • ابتدا دستگاه دي وي ار  را خاموش كنيد. كابل برق و ديتاي هارد را جدا كرده و مجددا متصل نماييد. سپس مجددا دستگاه دي وي ار را روشن نماييد.
  • گاهي وقت ها ممكن است برق دستگاه دچار مشكل باشد و آمپر منبع تغذيه خراب باشد. در اين صورت بايد جهت رفع اين مشكل منبع تغذيه دستگاه را عوض كنيد.
  • همچنين ممكن است تنظيمات دستگاه به صورتي باشد كه در صورتي كه دستگاه به هارد متصل نباشد بوق بزند. بنابراين مي توانيد اين تنظيمات را تغيير دهيد. براي اين منظور ابتدا دستگاه را خاموش كنيد و دكمه پاور پشت دستگاه را نيز قطع كنيد. سپس دستگاه را باز كنيد. سپس تمامي اتصالات درون دستگاه را مشاهده خواهيد كرد. با فشردن زبانه كوچك فلزي اتصالات هارد را از كانكتور و برد دستگاه جدا كنيد. پس از انجام اين عمل مجددا اقدام به اتصالات هارد كنيد و از نصب صحيح و محكم بودن اتصالات مطمئن شويد. سپس سيستم را روشن كنيد. بعد از آن به منوي اصلي رفته و گزينه Info را انتخاب كنيد و سپس System را انتخاب كنيد. در پنجره باز شده HDD را مشاهده خواهيد كرد.

عدم ضبط صدا دوربين مدار بسته و رفع آن

گاهي ممكن است هنگام نظارت تصوير هيچ صدايي از دوربين مداربسته شنيده نشود كه ممكن است به دليل عوامل زير باشد:

  • مشكل از تغذيه ميكروفن است
  • شايد هيچگونه قدرت صدايي وجود ندارد
  • كابل صدا خراب شده است
  • دستگاه داراي نقص سخت افزاري شده است

خاموش نشدن سيگنال آلارم

گاهي پيش مي آيد كه سيگنال آلارم خاموش نمي شود. در اين هنگام ممكن است به علت مشكلات زير باشد:

  • خروجي آلارم به صورت دستي باز است كه بايد آن را چك كنيد
  • تنظيمات هشدار درست نيست
  • خطاي ورودي دستگاه يا اتصال درست نيست
  • بعضي از نسخه ها نيز ممكن است اين مشكل را داشته باشند كه در اين صورت بايد سيستم را ارتقا داد.

در صورتي كه نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد پيشنهاد ما اين است كه با شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

افزايش طول عمر دوربين مداربسته و DVR

با رعايت نكات زير مي توانيد طول عمر DVR را بيشتر كنيد:

  1. حتما دستگاه را در جايي مناسب و سطحي صاف قرار دهيد كه هوا جريان داشته باشد.
  2. از قرار دادن دستگاه DVR و NVR در نزديكي بخاري يا اجاق گاز جدا خودداري كنيد.
  3. بهتر دستگاه DVR را هر سه ماه يك بار سرويس كنيد. به اين منظور بهتر است منبع تغذيه، قطعات مكانيكي، هارد ديسك و فن ها با دقت بررسي شوند.
  4. بهتر است دستگاه را در جاي مرطوب قرار ندهيد. چرا كه رطوبت نيز يكي از علل خراب شدن اين دستگاه مي باشد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۵:۰۳ توسط:كره موضوع: نظرات (0)

كسب جايزه معتبر نوآوري در توليد محصول را در فستيوال بين المللي Detektor 2019 را كسب كرد !!

كسب جايزه معتبر نوآوري در توليد محصول را در فستيوال بين المللي Detektor 2019 را كسب كرد !!

هايك ويژن به عنوان توليد كننده پيش رو در حوزه محصولات و راهكار هاي امنيتي نو آورانه ، جايزه محصول نوآورانه فستيوال جوايز بين المللي Detektor 2019 سوئد را كسب كند اين جايزه در زمينه توليد دوربين دام تورت حرارتي و نوري هايك ويژن به اين كمپاني تعلق يافت .
اين جايزه در گروه هشدار و تشخيص وجود دارد و هيئت داوران پس از انتخاب دوربين مداربسته هايك ويژن اعتقاد داشتند كه دوربين هايك ويژن تركيبي از تجزيه و تحليل هوشمند ، فناوري حرارتي و نوري و زيبايي است كه مي تواند در شرايط حساس ، مناسب ترين عملكرد را ارائه نمايد . ( اين دوربين هم توسط نور مرئي و هم توسط طيف حرارتي قادر به تصوير برداري مي باشد )
مارس وچمن مدير بخش محصولات حرارتي هايك ويژن اروپا كه براي دريافت اين جايزه در مراسم حضور داشت گفت : ما از دريافت اين جايزه هيجان زده هستيم ، دوربين حرارتي و نوري هايك ويژن ،  در ژوئيه و به منظور پيش بيني و پيشگيري از وقوع آتش سوزي در قسمت هايي كه امكان حريق در آنها وجود داشت توليد و به بازار عرضه شد . قيمت اين دوربين بسيار مقرون به صرفه است . از اينكه توانستيم با ارائه اين محصول نوآوران ، كمك شاياني به تيم هاي امنيتي داشته باشيم ، بسيار هيجان زده هستيم .

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي       پكيج دوربين مداربسته

    

فستيوال بين المللي Detektor 2019


دوربين هايك ويژن مدل  DS-2TD1217-2 / V1 هايك ويژن قابليت تشخيص سريع آتش سوزي در محيط هاي داخلي از طريق فناوري دو طيف مرئي و حرارتي را دارد . هنگامي كه دماي محيط از ميزان مشخص شده توسط كاربر عبور مي كند ، دوربين با به صدا در آوردن زنگ خطر به كاربران اطلاع رساني مي كند تا با اقدام به موقع از بروز آتش سوزي جلوگيري شود .

جهت آناليز تصوير با استفاده از الگوريتم هوش مصنوعي ، يك تراشه GPU در اين دوربين تعبيه شده است كه امكان تشخيص آتش سوزي و يا تشخيص ورود غير مجاز به منطقه از پيش تعيين شده را دارد و از اين رو مي توان براي پوشش در فضاهايي مانند انبار ها ، موزه ها ، مراكز داده ، دفاتر و مواردي شبيه به آن مورد استفاده قرار بگيرد .
درباره جايزه Detektor International Awards :
جايزه Detektor International Awards در سال 1999 توسط مجله امنيتي معروف Detektor International  با هدف معرفي و تجليل از نوآوري هاي برجسته در حوزه امنيت بنيان نهاده شد . در سال 2019 ، بيستمين سري اهداي جوايز سالانه در 19 نوامبر در نمايشگاه SECTECH در استكهلم  سوئد برگزار گرديد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۱:۵۹ توسط:كره موضوع: نظرات (0)