کره کره .

کره

آخرین وضعیت اجرای برنامه های فرهنگی تأمین اجتماعی / تهیه ?? برنامه برای حل مشکلات شرکای اجتماعی

آخرین وضعیت اجرای برنامه های فرهنگی تأمین اجتماعی / تهیه ?? برنامه برای حل مشکلات شرکای اجتماعی

 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی این سازمان در زمان کرونا پرداخت و گفت: ?? برنامه تخصصی و عمومی در زمینه ایجاد دانش ، تعامل ، حل مشکلات کارفرمایان ، کارگران و بازنشستگان در دستور کار ما ?? شبکه ارتباطی برای چهار گروه از کارفرمایان ، اتحادیه ها ، بازنشستگان و کارگران و بیمه شدگان در فضای مجازی ایجاد و راه اندازی کرده ایم.

علی جهانی در مصاحبه افزود: سازمان تأمین اجتماعی جامعه آماری ?? میلیون نفری را تحت پوشش خود قرار داده است ، بنابراین نیاز به تعامل و ارتباط با همه مخاطبان و ذینفعان خود دارد.

وی افزود: “در زمینه امنیت اجتماعی ، ما با سه سطح مخاطب مواجه هستیم. بیمه شدگان ، بازنشستگان ، بازنشستگان و کارفرمایان ؛ ما باید تعامل و ارتباط با شرکای اجتماعی را در هر سه سطح گسترش دهیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه علاوه بر برگزاری جلسات حضوری لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، فضای ارتباطی روبروی چهره و الکترونیک را نیز تقویت و توسعه داد ، گفت: ، ما تعامل ، حل مشکلات و مسائل اجتماعی کارفرمایان ، کارگران و بازنشستگان را در دستور کار قرار داده ایم و ?? شبکه ارتباطی در فضای مجازی برای چهار گروه از کارفرمایان ، طبقات ، بازنشستگان و کارگران و بیمه شدگان ایجاد کرده ایم.

جهانی ادامه داد: “نمایندگان این گروه ها ، انجمن ها ، اتحادیه ها ، گروه ها و مراکز مرتبط مسائل و مشکلات موجود را توضیح می دهند و ما گزارش های لازم را برای بررسی به دستگاه اجرایی و عملیاتی سازمان منتقل می کنیم.”

وی با تأکید بر اینکه ضروری است ارتباط خود را با عموم مردم حفظ کنیم ، گفت: “به عنوان مثال ، ما سعی کرده ایم در مورد تعدیل حقوق بازنشستگی بحث کنیم که ?.? میلیون نفر شامل ?? میلیون نفر از جمله اعضای خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد. اطلاعات و آموزش بازنشستگان در مورد نحوه اجرای ، محاسبه و ایجاد تنظیمات.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: ارتباط و تعامل ما با جامعه هدف تعاملی دائمی ، مصمم و پایدار است و در هر صورت این ثبات و ارتباط باید پایدار و ثابت بماند. با این حال ، در زمینه کرونا ، تلاش هایی برای ادامه تعاملات در فضای مجازی انجام شده است. ما با تأکید بر دانش عمیق و توجه دقیق به تحقیقات در این زمینه ، نیازها و مخاطبان را در دستور کار قرار داده ایم و از همه عناصر و ابزارهایی که در اختیار داریم برای کمک به توسعه و ارتقا این تعاملات استفاده کرده ایم.

جهانی درباره برنامه های فرهنگی این سازمان برای بازنشستگان افزود: «یکی از برنامه های ما اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس بود. این اراده وجود دارد که پروتکل های بهداشتی اجازه می دهند این استقرار در هر زمان از سر گرفته شود. از نظر اعتبارات مشکلی نداریم و اعتبارات لازم تأمین شده است. باید ببینیم طی چند ماه آینده اوضاع چگونه خواهد بود ، بسیاری از استانها سرخ هستند و افرادی که اعزام می کنیم از بازنشستگان و از گروه های آسیب پذیر هستند و ما این توجه جدی را داریم و باید دریافت کنیم حقوق بازنشستگی

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه های جایگزین وجود دارد؟ وی گفت: در حالی که برگزاری برنامه ای به صورت فضای مجازی امکان پذیر است ، بقیه موارد که نیاز به جمع آوری و مونتاژ دارد طبق پروتکل های بهداشتی انجام می شود.
https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir
 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۸:۵۴ توسط:کره موضوع: نظرات (0)