کره کره .

کره

قابلیت صدای دو طرفه دوربین هایک ویژن چیست؟

قابلیت صدای دو طرفه دوربین هایک ویژن چیست؟


قابلیت صدای دو طرفه دوربین هایک ویژن چیست ؟در این محتوا شما با این مفهوم آشنا خواهید شدماموریت اصلی دوربین مداربسته ،تصویر برداری است  اما در برخی موارد با توجه به نیاز مشتریان ،می توان با استفاده از این دوربین ها صدای محیط را ضبط یا صوت را در محیط پخش کرد .مفهوم صدای دو طرفه در دوربین مدار بسته ودستگاه ضبط به معنای امکان ضبط صدایمحیط توسط میکروفن و همچنین قابلیت پخش صدای کاربر در محل نصب دوربین توسط اسپیکر یا بلند گو می باشد .در ادامه شما را انواع شیوه های ضبط و پخش صوت توسط دوربین و دستگاه ضبط هایک ویژن آشنا می کنیم.

برخی از دوربین های هایک ویژن ، امکان ضبط صدای محیط را دارند ،از این گروه برخی از دوربین ها با استفاده از میکروفن داخلی صدای محیط را ضبط می کنند و برخی دیگر دارای ورودی مستقیم نصب میکروفن هستند . شایان ذکر است که برای تغذیه میکروفن این سری از دوربین های هایک ویژن باید آداپتور مجزا در نظر گرفته شود .


برخی از مدل های  دوربین مدار بسته هایک ویژن   دارای خروجی مستقیم صوت بر روی خود هستند . کاربران می توانند بر روی این دوربین ها بلندگو های متناسب با نیاز خود نصب نمایند . جهت تغذیه این اسپیکر ها نیز نیاز به آداپتور مجزا می باشد . برخی از مدل های دوربین هایک ویژن دارای بلندگوی داخلی هستند و امکان پخش صوت یا صدای آژیر را در مواقع مشخص برای کاربر فراهم می کنند .


برخی از رکوردر های هایک ویژن شامل DVR یا NVR هایک ویژن دارای ورودی مجزای نصب میکروفن هستند . در این حالت می توان به تعداد پورت های ورودی صدا بر روی دستگاه ضبط  ، میکروفن نصب و راه اندازی نمود . برای تغذیه میکروفن ها نیاز به آداپتور مجزا می باشد .

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین‌ مدار بسته   انواع دوربین مداربسته


برخی از DVRیا NVR های هایک ویژن دارای پورت خروجی صوت هستند و می توان به آن بلند گو نصب کرد و در مواقع مورد نیاز صدای ضبط شده ای را از طریق این بلندگو ها پخش نمود . جهت تغذیه اسپیکر مذکور باید آداپتور مجزا در نظر گرفته شود .

قابلیت صوت دو طرفه یا 2Way audio به تجهیزاتی گفته می شود که امکان نصب همزمان میکروفن و بلندگوی همزمان را برای کاربر فراهم می کنند و می توانند با محل نصب دوربین یا دستگاه ضبط ارتباط صوتی دو طرفه برقرار کنند .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۴۶ توسط:کره موضوع: نظرات (0)