کره کره .

کره

ده شرکت برتر سازنده دوربین مدار بسته در چین

ده شرکت برتر سازنده دوربین مدار بسته در چین

ده شرکت برتر چینی تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری (دوربین مدار بسته تحت شبکه و NVR) به ترتیب محبوبیت و فروش در ادامه این مقاله برای شما لیست شده اند. با cctvonline.ir همراه شوید :

  1. هایک ویژن (Hikvision): هایک ویژن در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده محصولات امنیتی و راهکارهای نظارتی شناخته شده در دنیاست که در شنزه چین قرار دارد. این شرکت درحال حاضر با تولید NVR، DVR، Recorder، Encoder و ... طیف وسیعی از محصولات و راهکارهای نظارت تصویری را ارائه می نماید که بسرعت درحال توسعه می باشند. در حال حاضر با میزان تخفیفهای مداوم، بیشتر در تیتر خبرها قرار گرفته است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هانزو چین واقع شده است.
  2. داهوا (Dahua): شرکت داهوا بعنوان دومین شرکت چینی تولید کننده تجهیزات نظارتی ابعادی برابر نصف شرکت هایک ویژن را از نظر محل فیزیکی و نیروهای کاری داراست. همچنین همچون هایک ویژن جزء شرکتهای سهامی بورس شنزه به حساب می آید. محصولات شرکت داهوا تقریبا مشابه طیف محصولات شرکت هایک ویژن است و استراتژی اصلی بازاریابی آنها قیمت ارزان محصولاتشان است اما از نظر تکنولوژی بسیار عقب تر از شرکت یونی ویو و با فاصله کمی از شرکت هایک ویژن قرار گرفته است. دفتر مرکزی این شرکت نیز در شهر هانزو استان ژیجیانگ قرار دارد.
  3. یونی ویو (Uniview) : توسط شرکت سرمایه گذاری H3C و با سابقه پیشین مشارکت شرکتهای Huawei(هوآوی) و 3Com در زمینه توسعه نرم افزارهای مدیریت سیستمهای نظارت تصویری، محصولات مداربسته نظارتی ویدئویی تحت شبکه و بسیار پیشرفته و راهکارهای جامع سازمانی شروع به کار کرده است. اخیرا براساس آمار موسسه IHS بعنوان هشتمین شرکت تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری مدرن در جهان شناخته می شود. در این سالها شرکت یونی ویو به تولید و توسعه NVR، دوربینهای مداربسته تحت شبکه، VMS های پیشرفته پرداخته است و در رقابت با رقبا در دو سال اخیر مقام سوم چین را از چنگ شرکت داهوا در آورده است. این شرکت نیز مانند داهوا و هایک ویژن در هانزو در استان ژیجیانگ واقع شده است. دفتر مرکزی این شرکت نیز در هانزو قرار دارد. نکته آخر این است که این شرکت از نظر تکنولوژی برترین شرکت چینی بحساب می آید.
  4. کداکام (Kedacom) : این شرکت بعنوان تولید کننده رکوردر ویدئویی تحت شبکه و نرم افزار مدیریت سیستم نظارت تصویری شناخته می شود و در گذشته سیستمهای کنفرانس ویدئویی ارائه می کرد. کسب و کار اصلی این شرکت چینی در فضای عمومی و دولتی و دپارتمانهای علمی کشور چین است. دفتر مرکزی این شرکت در Sizhou در استان جیانگ سو چین است.
  5. های استریم (Histream) : این شرکت از اولین شرکتهای توسعه دهنده محصولات نظارت تصویری تحت شبکه بحساب می آید. شرکتی که بعد از این شرکت وارد این عرصه شد نیز شرکت Launch Digital بوده است. این دو شرکت از شرکتهای خوب تولید کننده دوربینهای مدار بسته تحت شبکه در شنزه به حساب می آید. بسیاری از شرکتهای تولید کننده دوربینهای مداربسته آنالوگ و شرکتهای تجاری دیگر از این شرکت محصولات خود را تهیه می کنند. شرکت های استریم از نظر تکنولوژی شرکت قدرتمندی بحساب می آید اما با مشکلاتی در بورس مالی و مدیریت روبرو است. این شرکت از سال 2013 دچار افت سهام و در معرض ورشکستگی قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در شنزه استان گواندونگ قرار دارد.
  6. Launch Digital (لانچ) : شرکت لانچ نیز بعنوان یکی دیگر از تولید کنندگان مشهور انکدرها و دیکدرهای ویدئویی تحت شبکه درحال کار است. بدلیل داشتن بازار امنیتی بسیار رقابتی این شرکت شروع به تغییر رویکرد و تولید سیستمهای نظارتی مدیریتی هوشمند تحت شبکه کرده است. بعد از تغییر رویکرد، این شرکت سرمایه گذاری بر روی توسعه محصولات نظارت تصویری تحت شبکه را خاتمه داد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر شنزه استان گواندونگ قرار دارد.
  7. Sysvideo: شرکت Sysvideo در سال 2012 بعنوان برندی جدید در چین شروع به کار کرد. تیم عملیاتی و تکنیکی این شرکت از شرکتهای تولید کننده محصولات تحت شبکه معروف دیگر مثل داهوا، های استریم و نیروهای حرفه ای با سابقه بالای 5 سال در تولید سیستمهای تحت شبکه تشکیل شده است. محصولات اصلی این شرکت شامل دوربینهای مدار بسته HD و رکوردرهای ویدئویی تحت شبکه HD می باشند و در مقام تولید کننده حرفه ای محصولات OEM خدمات پیشرفته ای به مشتریان ارائه می دهد. سرعت رشد و توسعه بالایی داشته و در کشورهایی مثل روسیه، برزیل و ایالات متحده شرکتهای امنیتی بزرگی را تاسیس کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در شنزه استان ژیاندونگ واقع شده است.
  8. Xiongmai(ژینگ می) : این شرکت بوسیله تیمی از شرکت داهوا و با تمرکز بر تولید دوربینهای مداربسته تحت شبکه با تکنولوژی قدیمیتر، DVR و بوردهای NVR به تولید محصولاتی فوق العاده ارزان می پردازد اما خدمات آنها بسیار بد است. در واقع اگر شما کمی از تکنولوژی سر در آورید می توانید براحتی قطعات محصولات این شرکت را از خودشان خریداری و با سرهم کردن تجهیزات بصورت مجزا محصول دیگرشان را بسازید! شرکتهای تولید کننده دوربینهای مداربسته آنالوگ بسیاری در چین حضور دارند که بورد مورد نیاز محصولات تحت شبکه خود را از شرکت Xiongmai خریداری می کنند. دفتر مرکزی این شرکت در هانزو واقع در استان ژیجیانگ می باشد.
  9. Jovision : این شرکت مشابه شرکت Xiongmai به تولید قطعات محصولات نظارت تصویری تحت شبکه مشغول است. این شرکت در واقع رقیب اصلی Xiongmai  یا Xiongmai دوم چین است! دفتر مرکزی Jovision در شهر جینان واقع در استان شاندونگ می باشد.
  10. Sunell(سانل) : سانل یک شرکت قدیمی امنیتی است که 10 سال قبل تاسیس شده است. این شرکت در گذشته مشغول توسعه و تولید دوربینهای مداربسته با کیفیت بود و در حال حاضر شروع به تولید دوربینهای مداربسته نموده است. اخیرا نیز دوربینهای مداربسته تحت شبکه HD به بازار معرفی کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در شنزه استان گواندونگ واقع شده است.
  11. نصب دوربین مداربسته
  12. هایک ویژن
  13. دوربین مداربسته هایک ویژن
  14. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  15. دوربین مدار بسته
  16. قیمت دوربین مدار بسته
  17. خرید دوربین مدار بسته
  18. نصب دوربین مداربسته

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۰۹ توسط:کره موضوع: نظرات (0)