کره کره .

کره

مطالعات میدانی پروژه شهرنت

مطالعات میدانی پروژه شهرنت

طرح مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح توسعه فازهای 22، 23 و 24 پارس جنوبی از سال 1388 با هدف ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح بر محیط های تأثیرپذیر آبی و خشکی، تقلیل اثرات سوء زیست محیطی، تهیه برنامه های پایش و پاسخگویی به قوانین ملی و با مد نظر قرار دادن استانداردهای بین المللی به منظور دریافت احتمالی وام و یا مشارکت سازمانهای بین المللی، در شرکت مهندسی تست آغاز شد. مشکلات زیست محیطی منطقه عسلویه و لزوم ارائه برآوردهای دقیق از اثرات احتمالی زیست محیطی طرح سبب شده است این مطالعه عملاً بسیار فراتر از یک مطالعه معمول ارزیابی اثرات زیست محیطی باشد. به عنوان مثال به منظور فراهم نمودن برآورد کمی از اثرات زیست محیطی طرح، مدلسازی در پنج بخش آلودگی هوا، پیشروی آب شور در آبخوان ساحلی، انتشار مواد آلاینده در محیط آب زیرزمینی، انتشار آلودگی حرارتی در محیط دریا و انتشار مواد آلاینده در محیط دریا انجام شده است.

خدمات مشاوره مدیریت، زمانی موجب ارتقاء توان رقابت، سودآوری، رضایت ذینفعان و رفع تنگناهای سازمانی میگردند که فرآیندهای سازمانی در قالب سیستمی یکپارچه با استفاده ازروش های نوین و ابزارهای علمی متحول گردیده و کلیه سطوح و در رأس آن مدیریت ارشد با اعتقاد کامل پذیرای آن گردند. به منظور پاسخ گویی به این نیاز روز افزون واحد تحقیقات و توسعه شرکت کاین در فضایی مستقل و در اختیار داشتن تیم کارشناسی توانمند همواره در جهت توسعه دانش، نوآوری و ارائه خدمات جدید به مشتریان حرکت نموده و موجبات ارتقای توان عملیاتی شرکت را فراهم می آورد.

 شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

آیتم های مورد بررسی در این پروژه:

  • پروژه تاسیسات سرچاهی و خطوط جریانی میدان نفتی آزادگان جنوبی
  • پروژه تاسیسات سرچاهی و خطوط جریانی میدان نفتی آزادگان جنوبی
  • مشاوره و نظارت پروژه های حفاری توسعه میدان نفتی آذر
  • مشاوره و نظارت پروژه های حفاری توسعه میدان نفتی آذر

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۵۹ توسط:کره موضوع: نظرات (0)