کره کره .

کره

وضعیت اقتصاد و بورس

وضعیت اقتصاد و بورس

.

https://khabarfarsi.com/node/378

 

 

شناسه منحصر به فرد کد سهام شامل سه حرف با نام خانوادگی تا بیش از پنج شماره تصادفی است. این کد یکبار برای هر شخص صادر می شود و قابل تغییر یا ویرایش نیست. کد بورس اوراق بهادار در واقع شماره شناسایی شخصی است که در بازار سرمایه با آن در سایر معاملات و فعالیت های مالی خود ارتباط دارد.

 

در گذشته افراد با مراجعه به عملکردهای جذاب کد بورس اوراق بهادار ایجاد می شدند. با این حال ، خطاهایی که در حین تغییر عملکرد و به دلیل تخلفاتی از قبیل پولشویی رخ داده است ، سازمان بورس و اوراق بهادار تصمیم به راه اندازی سیستم ساماندهی جامع ذخیره سازی یکپارچه اطلاعات گرفتند. در همین راستا ، وی "سامانه جامع اطلاعات پزشکی" یا "SJAM" را ارائه داد.

 

در این سیستم ، تمام اطلاعات هویتی ، ارتباطی ، بانکی و غیره بیش از فعالیت های مالی افراد به صورت یکپارچه ذخیره می شود و کلیه ارگان های مالی به آن دسترسی دارند.

 

اگر مغایرتی وجود داشته باشد ، می تواند تشخیص دهد که شما اجازه استفاده از آن را دارید و اگر صلاحیتی ندارد (مانند تغییر آدرس یا نام خانوادگی) ، باید به سیستم SJAM برود و سپس سیستم را تغییر دهد استفاده شود و اطلاعات را در فرم انجام دهد. به روزرسانی های جامع برای سایر اعضای بدن.

 

چگونه می توان از مشخصات آگاه از کد اطلاعات استفاده کرد؟

 

برای اطلاع از کد آموزش آگاهانه ، سیستم را در ex.agah.com راه اندازی کنید و اگر انتخاب می کنید انتخاب کنید. کد ملی و شماره موبایلی را که در سیستم SJAM ثبت نشده است بکشید. پیامی حاوی کد برای تأیید ارسال ، باید آن را در کادر مربوطه بنویسید و مرحله بعدی را وارد کنید.

 

در این مرحله ، تمام اطلاعات شما از سیستم SJAM خوانده شده است و بررسی و کنترل آن کافی است. وی سپس یک کد رهگیری برای احراز هویت دریافت کرد. اگر SJAM را قبل از ثبت نام و احراز هویت انجام داده باشید ، احراز هویت حضوری آگاهانه نیز به شما ارائه می دهد.

 

در این حالت روش غیرحضوری را انتخاب کنید. تمام مراحل از طریق سایت مطلع انجام می شود و کافی است گزینه "Signature" را بررسی کنید (شرایط را می توان بارگیری و ذخیره کرد). سرانجام پس از چند روز ، کد تراکنش حاوی نام کاربری و رمز عبور برای ارسال به سیستم Asatrider ارسال می شود.

 

در صورت تکمیل مرکز مورد نیاز فروشگاه خود در مرحله احراز هویت ، مجوز احراز هویت مجاهدین را نیز انتخاب می کنید و آن را با کد پیگیری و اسناد شناسایی می کنید. با انتخاب این روش ، پس از چند روز ، پیامک حاوی کد اطلاعاتی است که در صورت انجام آن.

 

کد بورس و کد معاملاتی رایگان دریافت کنید

 

یکی دیگر از خدمات ارائه خدمات آگاهی ، امکان دسترسی رایگان به کد بورس و کد معاملاتی همزمان است. تا کنون ، شما تفاوت بین کد سهام و کد معلم را پیدا کرده اید و ایجاد کرده اید که کد سهام توسط سیستم SJAM صادر و تغییر می کند و غیرقابل تغییر است. اما کد معلم صادر شده توسط شرکت فقط برای کارگر مربوطه معتبر و قابل استفاده است.

 

اکنون به ex.agah.com رفته و گزینه "ثبت نام کد تبادل رایگان" را انتخاب کنید. اطلاعات خود را همزمان در هر دو سیستم ثبت نکنید. روند ثبت نام و پر کردن فرم ها با آنچه در گذشته گفته شد تفاوتی ندارد. ثبت نام ساجام توسط شرکت آگاهی پرداخت می شود و سپس با دو پیام کوتاه مجازی حاوی کد رهگیری ساجام و کد رهگیری به شما اطلاع داده می شود.

 

در این مرحله با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت ، ارائه کد و اسناد شناسایی ، احراز هویت هر دو م institutionsسسه به پایان می رسد و پس از چند روز ، دو پیام کوتاه دیگر ، یکی حاوی کد بورس و دیگری حاوی کد کد

 

شما مراحل دریافت کد بورس و کد معلم را با هم مرور کرده اید. در حال حاضر کد بورس سهام محدود به سرمایه سرمایه گذاران بورس نیست. اگر صندوق های نقدی را با اولین و دوم خریداری می کنید ، برای فروش باید از طریق فروش کار کنید. فقط پرداخت کد سهام و کد معلم لازم بود.

 

بخش آزاد شده سهام عدالت از طریق ویژگی های فروش فروخته شد. همچنین ، به طور کلی ، بدون وارد کردن اطلاعات در سیستم SJAM ، لازم بود که در بازارهای سرمایه فعالیت کنیم.

 

با حداقل آشنایی با مشخصات شرکت ، آگاهی از جزئیات بازار سرمایه و ساعت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۵۵ توسط:کره موضوع: نظرات (0)