كره كره .

كره

چرا سرمايه گذاري در كلينيك ليزر موهاي زائد بهتر از بازارهاي مالي است؟

عنوان : چرا سرمايه گذاري در كلينيك ليزر موهاي زائد بهتر از بازارهاي مالي است؟

s5_fpf8.jpg

 

راه اندازي كلينيك هاي زيبايي و ليزر موهاي زائد پس از جنبه هاي پزشكي و درماني به يكي از سودآورترين و رو به رشد ترين مشاغل دنيا تبديل شده است كه افراد زيادي در آن سرمايه گذاري مي كنند.

اگرچه استانداردهاي زيبايي در جوامع و دوران هاي مختلف هميشه در حال تغيير است، اما تمايل همه افراد به زيباتر شدن امري بديهي است. به عبارت ديگر، امكان تغيير در ظاهر براي رسيدن به زيبايي ايده آل چيزي نيست كه افراد به سادگي آن را از دست بدهند. سابقه طولاني جراحي زيبايي و پلاستيك گواه اين گفته است.

اما در سال هاي اخير با پيشرفت علم پزشكي و ساخت دستگاه هاي جديد، افزايش تنوع خدمات زيبايي، وجود كلينيك هاي تخصصي زيبايي در تمامي شهرها و رويكرد استانداردهاي زيبايي به افراد مختلف، سرعت استفاده اين خدمات در بين مردم رشد چشمگيري داشته است.

انجام خدمات ليزر موهاي زائد يكي از پر طرفدارترين خدمات زيبايي در دنيا و ايران ميباشد كه اين خدمات در مراكز زيادي در كشور در حال انجام ميباشد.

همانطور كه سرمايه گذاري در هر زمينه اي نياز به تخصص و تجربه دارد، راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد نيز در صورتي كه نكاتي را به دقت رعايت كنيد و تمامي مراحل مربوطه را در نظر بگيريد، ايمن و كم خطر خواهد بود. بنابراين اگر قصد سرمايه گذاري سودآور در اين زمينه را داريد، بهتر است ابتدا با تمامي اين مراحل آشنا شويد و سپس در هر مرحله از ايجاد كلينيك زيبايي خود از مشاوره و پشتيباني متخصصان اين حوزه بهره مند شويد.

اين مقاله توسط شركت كارمانيا طب واردكننده دستگاه ليزر كندلا و تامين كننده كالا در ترب ، ديجيكالا و ايمالز نگارش شده است. در اين مقاله سعي داريم فرصت هاي سرمايه گذاري در حوزه زيبايي و ليزر موهاي زائد را به شما معرفي كنيم تا بتوانيد مانند يك متخصص از اين راه درامدزايي داشته باشيد.

 

مراحل راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد

 

حال براي شما سوال پيش مي آيد كه براي راه اندازي يك مركز زيبايي و ارائه خدمات ليزر موهاي زائد چه كار هايي بايد انجام دهيد.

 

  • ثبت كلينيك ليزر زيبايي و اخذ مجوز هاي لازم
  • انتخاب محل راه اندازي كلينيك زيبايي و ليزر
  • خريد و انتخاب تجهيزات و دستگاه ليزر موهاي زائد
  • انتخاب پرسنل مناسب براي راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد
  • طراحي داخلي كلينيك زيبايي
  • بازاريابي و تبليغات مركز

 

اكنون كه ميدانيد راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد چه فرايندي دارد شايد با خود بگوييد كه به عنوان سرمايه گذار بسيار كار سخت و تخصصي ميباشد.

بله درست است راه اندازي كلينك هاي زيبايي كاري تخصصي ميباشد حتي براي ثبت و دريافت مجوز هاي لازم نياز به يك پزشك عمومي ميباشد كه راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد را براي عموم مردم دشوار ميكند.

مشاوران شركت كارمانيا طب يكي از بزرگ ترين واردكننده هاي دستگاه هاي زيبايي و پزشكي در كشور ميتوانند شما را به صورت كامل در خصوص راه اندازي كلينيك زيبايي راهنمايي كنند.

اكنون به عنوان يك سرمايه گذار ميتوان راه هاي آسانتري را براي سرمايه گذاري يا كسب درآمد از كلينيك ليزر موهاي زائد انتخاب كنيد در ادامه روش هاي سرمايه گذاري در كسب و كار هاي ليزر موهاي زائد نام ميبريم.

 

 

 

روش هاي سرمايه گذاري در كلينيك هاي ليزر موهاي زائد

 

روش هاي زيادي وجود دارند كه شما بتوانيد در سود استثنايي مراكز ليزر موهاي زائد سهيم باشيد:

 

1.مشاركت در خريد دستگاه هاي ليزر موهاي زائد

افراد زيادي وجود دارند كه قصد راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد را در شهر شما دارند ولي براي تامين بودجه خود دچار مشكل هستند چون خريد دستگاه هاي ليزر موهاي زائد ممكن است هزينه زيادي در بر داشته باشد.

شما ميتوانيد به عنوان شريك كسب و كار يك دستگاه ليزر موهاي زائد خريداري كنيد و در اختيار صاحبان كلينيك زيبايي قرار دهيد و درصدي از سود مركز را براي خود برداريد.

 

2.مشاركت به عنوان پرسنل كلينيك زيبايي

اگر تخصص خاصي داريد كه ميتوانيد در يك مركز زيبايي كار كنيد و آن مركز به شما نياز دارد ميتوانيد با سرمايه گذاري در مركز و همچنين كار كردن در آن مركز به جاي دريافت حقوق ماهيانه در خواست سود شراكت داشته باشيد.

 

3.مشاركت در ساختمان محل راه اندازي كلينيك زيبايي و ليزر

اگر شما ساختمان تجاري يا محل مناسبي براي راه اندازي مركز زيبايي و ليزر داريد ميتوانيد با فراخواندن افراد متخصص و دعوت به همكاري و شراكت، شروع به راه اندازي و كسب درآمد از كلينيك زيبايي كنيد.

 

4.مشاركت در افزايش مشتري كلينيك هاي زيبايي

اگر شما يك متخصص بازاريابي، ديجيتال ماركتينگ، بيوتي بلاگر، آرايشگر و يا متخصص ساير روش هاي جذب مشتري هستيد ميتوانيد با همكاري با كلينيك هاي زيبايي با مقداري سرمايه گذاري و استفاده از تخصصتان باعث افزايش مشتريان كلينيك زيبايي شويد اين موضوع افزايش درآمد مركز را به دنبال دارد.

مطمئن باشيد هيچ پزشك يا صاحب مركز ليزر موهاي زائدي دوست ندارد انبوهي از مشتري و اين شراكت سود آور را از دست بدهد.

 

ميزان سود راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد

 

به گزارش سايت كارمانيا طب راه اندازي مركز ليزر و زيبايي يكي از سود آور ترين بيزنس هاي حال حاضر كشور ميباشد.

سودي كه از مركز ليزر موهاي زائد به دست مي آوريد به مبلغي كه براي خدمات خود هزينه ميكنيد بستگي دارد، درآمد شما به مقدار هزينه و سرمايه گذاري در مركز ليزر بستگي دارد. بنابراين، قيمت‌هايي كه براي درمان‌هاي خود انتخاب مي‌كنيد بسيار مهم هستند، آنها بايد پتانسيل كسب سود را داشته باشند، در حالي كه براي مشتري هدف شما جذاب باشند.

اگر بخواهيم از ميزان درآمد كلينيك هاي زيبايي در خارج از كشور بگوييم در اروپا سالن‌هاي زيبايي از حداقل 4000 دلار در ماه براي صاحبان خود درآمد دارند، بنابراين بسته به اندازه سالن خود، مي‌توانيد پتانسيل درآمد سالن شخصي خود را بررسي كنيد. در اروپا اگر سالن خود را به خوبي اداره كنيد، مي توانيد 50000 تا 100000 دلار يا بيشتر درآمد كسب كنيد.

حال ما در ايران زندگي ميكنيم شركت كارمانيا طب وارد كننده دستگاه هاي ليزر موهاي زائد مراكز زيادي را در كشور تجهيز كرده است و از ميزان درآمدزايي كلينيك هاي زيبايي و ليزر با خبر ميباشد طبق گزارشي كه اين شركت تهيه كرده است درآمد مراكز ليزر از ماهي چند ده ميليون تومان تا ماهيانه چند صد ميليون تومان متغير بوده است.

طبق گزارش شركت كارمانيا طب مراكز ليزر موهاي زائدي در كشور وجود دارند كه درآمد خالص چندين ميلياردي به صاحبان خود ميدهند كه اين موضوع براي عموم مردم غير قابل باور ميباشد.

 

 

 

چرا سرمايه گذاري در راه اندازي كلينيك زيبايي بهتر از بازارهاي مالي است؟

 

حال ميرسيم به سوال اصلي كه چرا نبايد در بازارهاي مالي سرمايه گذاري كرد؟ همانطور كه قبلا در مقاله 3 روش سرمايه گذاري مطمئن توضيح داده ايم، بازارهاي مالي اعمم از بازار بورس، فاركس، كريپتو و ... نياز به دانش و علم دارد. متخصصان اين بازار ها هميشه توصيه ميكنند كه بدون دانش آكادميك وارد اين بازارهاي پر ريسك و خطر نشويد.

در سال هاي اخير با وجود شبكه هاي اجتماعي و عده اي استاد نماي اينستاگرامي و تبليغات عجيب و غريب و وعده هاي سودهاي ماورايي عده ي زيادي از هموطنان ما سرمايه خود را در بازار بورس و ارزهاي ديجيتال از دست دادند.

اين موضوع باعث شده است كه ديد عموم مردم نسبت به بازارهاي مالي خراب شود اما همانطور كه در ابتدا عرض كرديم ميتوان با كسب دانش و تجربه در بازارهاي مالي به سود نشست.

اما آيا چنين چيزي براي عموم مردم امكان دارد؟ جواب قاعدتا خير است طبق گزارشات سايت هاي بين المللي مالي بيش از 90 درصد افراد در بازارهاي مالي دچار ضرر و زيان ميشوند پس اگر شما ميخواهيد جزء آن 90 درصد ضررده بازار هاي مالي نباشيد حتما به كسب دانش و تجربه در اين بازارها بپردازيد و در غير اين صورت به طور كامل از بازارهاي مالي دوري كنيد.

پيشنهاد ما در اين مقاله ابتدا سرمايه گذاري بر روي كسب و كار خودتان ميباشد زيرا ممكن است شما با كسب دانش بيشتر در كاري كه تخصص آن را داريد و با كمي هزينه و كسب دانش بيشتر بتوانيد به گونه اي كسب و كار و درآمد خود را افزايش دهيد كه ديگر هيچ نيازي به سرمايه گذاري در بازار ديگري را نداشته باشيد و بتوانيد كسب و كار خود را به طور كامل متحول كنيد.

اگر جزء كساني هستيد كه در ابتداي راه ميباشيد و هنوز تخصص و دانشي در هيچ كسب و كاري نداريد ابتدا سعي كنيد دانش خود را در زمينه اي كه به آن علاقه داريد بالا ببريد و از آن به كسب درآمد برسيد و به تبليغات كسب و كارهاي مختلف توجه نكنيد چون شما به هر كاري كه علاقمند باشيد درآن ميتوانيد به درآمد دلخواه خود برسيد و سرمايه گذاري در كسب و كار هاي ديگران و بازارهاي مالي بدون دانش و تجربه شما را به ورطه نابودي و نااميدي ميكشاند.

راه اندازي كسب و كار كلينيك زيبايي و درآمد از مراكز ليزر پيشنهاد ما براي كساني بود كه ميخواهند در كاري سرمايه گذاري و كسب تجربه كنند چون اين كار بسيار كم ريسك و با بازه سودي بالا ميباشد ولي قبل از راه اندازي هر كسب و كاري در مورد آن تحقيق كنيد.

مشاوران شركت كارمانيا طب همواره به شما در خصوص راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد مشاوره ميدهند.

https://justpaste.it/3v3t9

https://www.atlasobscura.com/users/simpsonnancy3

https://trello.com/u/simpsonnancy3

https://www.diigo.com/user/simpsonnancy3

https://www.blogtalkradio.com/simpsonnancy3

https://gitlab.com/SimpsonNancy3

https://www.viki.com/users/simpsonnancy3_835/about

https://visual.ly/users/simpsonnancy3/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/simpsonnancy3

https://parsizi.ir/98916-dastgah-lasser-titaniom/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۷:۴۹ توسط:كره موضوع: نظرات (0)