کره کره .

کره

دریافت وام آنی بدون ضامن و فوری

دریافت وام آنی بدون ضامن و فوری

در شرایط کنونی کشور و با این وضعیت اجتماعی و اقتصادی، شرایط پرداخت وام و همچنین دریافت وام تبدیل به امری سخت و غیر ممکن شده است. این در حالی است که تقریباً عموم مردم می‌توانند با به ضمانت گذاشتن طلا، سکه و جواهرات خود نزذ موسسه‌های معتبر و یا بانک‌ها وام دریافت کنند.

 

وام طلا در واقع ساده‌ترین و دردسترس ترین نوع از وام‌ها می‌باشد، زیرا همه ما مقداری طلا در منزل داریم که می‌توانیم با به ضمانت گذاشتن آن نزد ما وام آنی و بدون ضامن دریافت کنیم. تسویه تسهیلات ارائه شده به شکل‌های مختلفی امکان پذیر است و مطابق خواسته مشتری انجام خواهد شد. امکان تسویه تسهیلات دریافتی قبل از موعد مقرر نیز وجود دارد.

 

شرایط دریافت وام طلا

دریافت وام طلا شرایط خاص و پیچیده‌ای ندارد. شما می‌توانید معادل طلایی که به ضمانت می‌گذارید وام و تسهیالت مالی دریافت کنید. این پرداخت هیچگونه ضامن، چک یا سفته‌ای نیاز ندارد، در واقع طلای شما ضامن شما و وامی که دریافت می‌کنید، است.

https://txt.fyi/-/21121/990e9305/

فروش طلا یا وام طلا – چرا وام طلا؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سکه و ارز فروش آنها در این شرایط کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد. اما بسیاری از افراد به ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند. وام طلا این امکان را برای آن دسته از عزیزانی که در عین داشتن طلا، نیاز به پول دارند، ایجاد می‌کند، که بدون فروش طلای خود، مسئله? مالی خود را برطرف نمایند و پس از اتمام پرداخت اقساط وام گرفته شده، طلای خود را پس بگیرند.

https://www.halosheaven.com/users/tala2021/

پرداخت اقساط = تحویل طلا به همان مقدار

پس از دریافت وام، شما به میزانی که وام خود را تسویه می‌کنید به همان میزان هم از طلای خود را تحویل می‌گیرید برای مثال اگر شما ? میلیون تومان وام دریافت کرده‌اید هنگامی که پرداخت اقساط شما به ? میلیون برسد، معادل یک سوم از طلای خود را تحویل می‌گیرید و به همین ترتیب به میزان پرداختی شما قسمتی از طلا خود را دریافت می‌کنید، در انتها در روز تسویه کل طلای ضمانت شما به شما بازگردانده خواهد شد.

 

در ابتدا و در هنگام دریافت مبلغ وام، قراردادی میان متقاضی دریافت وام و ما بسته خواهد شد که نسخه‌ای از آن نزد گیرنده وام باقی خواهد ماند و این خود ضمانت بازگشت طلای وی پس از تسویه اقساط خواهد بود.

 

 

نامحدود بیاندیشید؛

وام فوری تا سقف نامحدود دریافت کنید.

دریافت تسهیلات یا وام بانکی آن هم در زمان نیاز همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مردم به‌خصوص قشر مستضعف جامعه بوده، در این میان برخی از مردم برای رفع نیاز ضروری‌شان به‌سراغ سیستم بانکی و برخی دیگر سراغ صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی و … می‌روند.

در فروشگاه ما وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک ماهه الی دوساله پرداخت می‌شود ولی نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را اخذ می نمائیم. امید است که در این شرایط بتوانیم به بهبود وضعیت اقتصادی هموطنانمان کمکی کنیم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۳۳ توسط:کره موضوع: نظرات (0)