کره کره .

کره

10 دلیل برای خرید این نام مجاز نمی باشد برای بازی ها یا بازی ها

10 دلیل برای خرید این نام مجاز نمی باشد برای بازی ها یا بازی ها

اگر از گیمرهای آنلاین هستید ، حتما مقاله این نام مجاز نمی باشد بازی ها را تا انتها بخوانید.

آیا آخرین نسخه Candy Crush را بر روی تلفن خود دوست دارید؟ آیا آخر هفته های شما با دوستانتان پر از MMORPG است؟ یا شاید در آخرین بازی NASCAR از رانندگی با اتومبیل مسابقه و سرعت گرفتن در پیست لذت ببرید.

 

مهم نیست که چه نوع بازی را دوست دارید ، اگر هر یک از بازی هایی که انجام می دهید (روی هر سیستم عاملی) به اینترنت متصل شوند ، استفاده از این نام مجاز نمی باشد برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت شما ایده خوبی است. این نام مجاز نمی باشد همچنین می تواند تجربه بازی شما را افزایش دهد.

 

من تحقیق گسترده ای در مورد اینکه چرا به این نام مجاز نمی باشد بازی احتیاج دارید انجام داده ام و چندین این نام مجاز نمی باشد را آزمایش کرده ام تا ببینم کدام یک برای شما بهتر است. Chitaاین نام مجاز نمی باشد در بالای لیست این نام مجاز نمی باشد من است. سریع و ایمن و اختلالی در بازی ایجاد نمی کند.

 

مزایای استفاده از این نام مجاز نمی باشد برای بازی ها

افزایش امنیت ، حفظ حریم خصوصی و ناشناس ماندن دلیل اصلی استفاده از این نام مجاز نمی باشد است. اما استفاده از این نام مجاز نمی باشد برای بازی ها مزایای بیشتری دارد.

 

از خود در برابر Swatting محافظت کنید

اگرچه این اتفاق اغلب نمی افتد ، اما گزارش هایی به خصوص در بازی های چند نفره وجود دارد که گیمرها چنان عصبانی می شوند که شروع به تعقیب بازیکنان دیگر می کنند.

 

اگر یک بازیکن ناراضی آدرس IP شما را پیدا کند ، می تواند حساب های رسانه های اجتماعی شما را هک کند و یا حتی موقعیت مکانی شما را ردیابی کند و شما را در خارج از دنیای بازی اذیت کند.

 

در موارد شدید ، آنها حتی می توانند از تکنیکی به نام swatting استفاده کنند. اگرچه نادر است ، اما نوعی آزار و اذیت است که در آن فرد با هشدار دروغین ، وضعیت گروگان گیری کاذب ، خطر بمب و سایر موارد اضطراری با سازمان های مهمی مانند پلیس و مأموران امنیتی تماس می گیرد. بسته به نوع گزارش حتی می تواند منجر به قتل کسی شود!

 

از حملات DDoS خودداری کنید

حمله DDoS (انکار سرویس توزیع شده) حمله ای است که در آن کسی درخواستهای زیادی را از رایانه های مختلف به یک سیستم ارسال می کند تا مجبور به آفلاین شود.

 

در یک زمان ، حملات DDoS بیشتر مخصوص وب سایت ها و درگاه های بازی آنلاین بود. اما امروزه ، نرم افزار DDoS به راحتی در دسترس است ، بنابراین تقریباً هرکسی می تواند حمله DDoS را علیه یک وب سایت یا سایر کاربران انجام دهد. این بدان معنی است که شخصی که با او بازی می کنید ممکن است به شما DDoS بدهد.

 

زیرا اگر از این نام مجاز نمی باشد بازی استفاده کنید ، آدرس IP شما مخفی خواهد ماند ، هر کسی که ممکن است به یک حمله DDoS دست بزند ، نمی تواند اتصال شما را پر از داده های غیر ضروری کند.

با استفاده از این نام مجاز نمی باشد بازی از خود در برابر حملات احتمالی محافظت کنید.

در WiFi عمومی ایمن باشید

پارس رایگان

چه بخواهید روی تلفن ، رومیزی یا لپ تاپ خود بازی کنید ، دستگاه شما می تواند به صورت عمومی WiFi داشته باشد.

 

WiFi عمومی تقریباً در همه جا در دسترس است - هتل ها ، رستوران ها ، فرودگاه ها و حتی مراکز خرید. این نقاط دسترسی رایگان به شما امکان می دهد برای بازی ها به اینترنت متصل شوید. اما در بیشتر موارد ، WiFi عمومی ناامن است و می تواند تهدیدهای زیادی از جمله:

 

شبکه های رمزگذاری نشده

بسیاری از نقاط اتصال WiFi عمومی از شبکه های رمزگذاری نشده استفاده می کنند. این به این معنی است که داده های بین دستگاه شما و روتر و بنابراین اینترنت برای همه قابل دسترسی است.

 

WiFi Sniffing and Snooping

نرم افزارها و دستگاه های ویژه ای در دسترس است که به مجرمان اینترنتی امکان دسترسی به ترافیک WiFi را می دهد. با این کار هکرها می توانند هر کاری را که به صورت آنلاین انجام می دهید مشاهده کنند.

 

آنها می توانند ببینند چه وب سایت هایی را بازدید می کنید و چه اطلاعاتی را وارد می کنید. با استفاده از این اطلاعات ، یک هکر می تواند شبکه های اجتماعی ، حساب کارت اعتباری و حساب های بانکی شما را بدزدد.

 

انسان در حملات میانه

حمله مردان در وسط یکی از رایج ترین تهدیدات برای WiFi عمومی است. در اینجا ، مهاجم داده هایی را که بین رایانه شما و اینترنت در حال حرکت است ، رهگیری می کند.

 

هکرها می توانند از داده های سرقت شده برای جاسوسی از شما ، گرفتن اطلاعات شخصی شما و اعتبار ورود به سیستم ، خراب کردن داده های شما یا خرابکاری در ارتباطات شما استفاده کنند.

 

My Attacks این میان افزار می تواند بر روی هر دستگاهی از جمله لپ تاپ ، تبلت و تلفن های همراه تأثیر بگذارد. بنابراین اگر منتظر پرواز خود هستید ، در اتاق فرودگاه بازی می کنید ، ممکن است آسیب پذیر باشید.

بد افزار

از آنجا که WiFi عمومی اغلب آنطور که باید ایمن نیست ، ممکن است آسیب پذیری های نرم افزاری وجود داشته باشد که به هکر اجازه می دهد بدون اطلاع شما بدافزار را روی دستگاه شما نصب کند.

 

اکثر بهترین این نام مجاز نمی باشد ها روی بسیاری از دستگاه ها اجرا می شوند و ویژگی های امنیتی گوناگونی از جمله پیشرفته ترین رمزنگاری را ارائه می دهند. بنابراین اگر از WiFi عمومی استفاده می کنید ، داده های شما با استفاده از این نام مجاز نمی باشد رمزگذاری می شوند. در موارد نادر ، یک هکر همچنان می تواند داده های شما را رهگیری کند اما قادر به رمزگشایی آنها نیست.

4- کاهش عمدی پهنای باند را فراموش کنید

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) به یک دلیل مهم ، پهنای باند یا سرعت دسترسی به اینترنت شما را کاهش می دهند. در ساعات و روزهای خاص ، سرعت کاهش می یابد تا ازدحام شبکه کاهش یابد.

 

دیگران در صورت مشاهده ترافیک شبکه خاص ، به ویژه بازی ها ، پخش جریانی یا تماشای فیلم ها و به اشتراک گذاری آنلاین فایل ها ، به طور خودکار از پهنای باند بیشتری استفاده می کنند.

 

این نام مجاز نمی باشد ها می توانند با رمزنگاری داده های شما از سرقت داده جلوگیری کنند و این مسئله برای ISP شما را دشوار می کند که تشخیص دهد در حال بازی هستید یا فقط در اینترنت گشت و گذار می کنید.

 

همچنین بسیاری از بهترین این نام مجاز نمی باشد ها می توانند پورت های مورد استفاده شما را تغییر دهند و از دریافت اطلاعات در مورد ISP شما جلوگیری کنند.

 

برای خرید این نام مجاز نمی باشد بازی ها کلیک کنید

 

از هر زمینه ای بصورت آنلاین بازی کنید

بسیاری از بازی های آنلاین دارای سرور در چندین منطقه هستند و اغلب از فناوری geoblocking برای اطمینان از اتصال شما به یک سرور در منطقه خود استفاده می کنند.

 

این اتفاق اغلب می افتد اگر یک بازی هنوز در سراسر جهان منتشر نشده باشد ، زمانی که بازی ها بر اساس زبان گروه بندی می شوند یا بازی ها آنقدر محبوب هستند که برای مدیریت همه اتصالات به سرورهای چندین منطقه احتیاج دارند.

 

اگر در ایالات متحده هستید ، در حال اتصال به یک سرور در ایالات متحده هستید. اگر در انگلستان هستید ، در حال اتصال به سروری در انگلیس یا اروپا هستید. اما اگر در منطقه ای زندگی می کنید و می خواهید در منطقه دیگر با دوستان خود قدم بزنید ، این می تواند یک مشکل باشد.

 

بهترین این نام مجاز نمی باشد ها سرورهای مختلفی دارند. بنابراین اتصال به سرور خارج از منطقه امری طبیعی است و دسترسی آسان به آن خواهید داشت. شرکت مناسب را انتخاب کنید و از طریق این نام مجاز نمی باشد خود به یک سرور در آنجا متصل شوید.

 

از آنجا که این نام مجاز نمی باشد آدرس IP واقعی شما را پنهان می کند و از سروری که به آن متصل هستید یکی را به شما اختصاص می دهد ، در بازی در هیچ زمینه ای مشکلی ندارید.

 

از نسخه های جدید زودتر لذت ببرید - اگر در ابتدا فقط در مناطق خاصی باشد

بازی های جدید به ندرت همزمان در سراسر جهان منتشر می شوند. ناامیدکننده است که فقط از راه اندازی یک بازی جدید هیجان زده شوید و متوجه شوید که بلافاصله در دسترس نخواهد بود ، مخصوصاً اگر مدت ها منتظر بمانید.

 

از آنجا که می توانید به این نام مجاز نمی باشد متصل شوید ، می توانید آخرین نسخه را از روز پخش آن اجرا کنید ، حتی اگر در مکان شما موجود نباشد. به سرور این نام مجاز نمی باشد محل بازی متصل شوید و شرط بندی کنید.

 

این نام مجاز نمی باشد برای بازی ها

بازی نکنید

شاید عجیب به نظر برسد ، اما بسیاری از کشورها بازی های ویدیویی را براساس نوع بازی یا محتوا ممنوع می کنند. برخی از کشورها عبارتند از:

 

انگلستان: بازی های خاصی را که شامل صحنه های واقع گرایانه خشونت یا رفتار جنسی است ، منع می کند.

 

آلمان: بازی هایی را که موجب ترویج یا اشاره به نازیسم می شوند ، ممنوع کنید

 

استرالیا: این احتمالاً طولانی ترین لیست بازی های ممنوعه را دارد که همه چیز با محتوای جنسی ، برهنگی ، مصرف مواد مخدر ، خشونت و حتی دیوارنویسی را ممنوع می کند.

 

ونزوئلا: هر بازی با هدف شلیک به مردم را ممنوع می کند.

 

برزیل: هرگونه خشونت بیش از حد را ممنوع می کند.

 

چین: به دلایل مختلف از جمله "آسیب رساندن به عزت و منافع ملی چین" بازی ها را ممنوع می کند.

 

ایران: همه چیز در بازی ها ممنوع است. :))

 

بسیاری از این کشورها قبل از اینکه به مردم اجازه فروش ، بارگیری یا بازی بدهند برخی از بازی ها را ممنوع کرده و سانسور شدیدی را به دیگران تحمیل می کنند.

 

اگر در کشوری زندگی می کنید که بازی ها ممنوع ، سانسور شده یا محدود شده اند ، از این نام مجاز نمی باشد برای اتصال به سرور کشوری استفاده کنید که بازی مورد نظر شما ممنوع نیست.

 

نگران ممنوعیت های IP نباشید

بسیاری از سازندگان بازی در صورت نقض شرایط خدمات و سایر قوانین ، از ممنوعیت های IP به عنوان راهی برای جلوگیری از بازی های کاربران استفاده می کنند.

 

حتی مواردی وجود دارد که مصرف کنندگان بدون دلیل مشخص ممنوع شده اند. برخی ممنوعیت ها موقت است - یک هفته "استراحت" برای رفتار ناشایست ، در حالی که برخی دیگر دائمی است.

 

البته ، نقض هرگونه شرایط خدمات یا سایر قوانین ایده خوبی نیست. اما اگر متوجه شدید که IP به دلایلی غیرفعال است ، اتصال به این نام مجاز نمی باشد آدرس IP جدیدی به شما می دهد تا بتوانید در مورد ممنوعیت کار کنید.

 

به خاطر داشته باشید که بسیاری از بازی ها استفاده از این نام مجاز نمی باشد را ممنوع می کنند. اما این نام مجاز نمی باشد های با کیفیت خوب دارای سرورهای کافی هستند که اگر متوجه شدید استفاده از این نام مجاز نمی باشد برای بازی ها ممنوع است ، سعی کنید به سرور دیگری متصل شوید.

 

بازی ها

تأخیر و پینگ را کاهش دهید

زمان پینگ طولانی (مدت زمان ارسال و دریافت اطلاعات بین دستگاه شما و سرور بازی) یکی از دلایل اصلی تأخیر است و تأخیر می تواند کل بازی و سرگرمی شما را خراب کند.

 

یکی از دلایل اصلی طولانی بودن زمان پینگ ، فاصله بین دستگاه شما و سرور بازی است. استفاده از این نام مجاز نمی باشد برای بازی ها با اتصال به سرور نزدیکتر به سرور بازی می تواند زمان پینگ را کاهش دهد.

 

این نام مجاز نمی باشد را روی روتر پیکربندی کنید

بسیاری از بهترین این نام مجاز نمی باشد ها شامل برنامه های موبایلی مانند رایانه های رومیزی و تلفن های هوشمند هستند ، اما تعداد کمی از آنها با کنسول های بازی مانند Xbox و PlayStation سازگار هستند

اگر از کنسول یا بازی در چندین دستگاه استفاده می کنید ، این نام مجاز نمی باشد سازگار با روتر را در نظر بگیرید. اتصال این نام مجاز نمی باشد به روتر به طور خودکار به این معنی است که این نام مجاز نمی باشد از هر دستگاه متصل به WiFi از طریق آن روتر محافظت می کند.

 

تمام این نام مجاز نمی باشد های بازی که توصیه می کنم با برخی روترها سازگار است. برای سهولت استفاده ، Chitaاین نام مجاز نمی باشد را توصیه می کنم.

http://chitaاین نام مجاز نمی باشد.com/2021/04/29/%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-این نام مجاز نمی باشد/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۸:۳۰ توسط:کره موضوع: نظرات (0)