کره کره .

کره

آیا شبکه شما به دیوار آتش احتیاج دارد؟

آیا شبکه شما به دیوار آتش احتیاج دارد؟

حتی اگر رایانه ها با یک فایروال نرم افزاری داخلی همراه هستند ، اما کسب و کار شما با استفاده از آن شبکه ایمنی ضعیف ایمن نیست. دستگاه های زیرساخت شبکه اهداف معمول برای مهاجمان سایبری هستند و بدون فایروال اختصاصی ، شبکه شما و همه دستگاه های متصل در معرض هکرها هستند. یکی از خدمات مهم شبکه راه اندازی فایروال های سخت افزاری و نصب افزای است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ارائه انواع خدمات شبکه های رایانه ای می توانید به پیشگام رایانه مراجعه کنید.

فایروال سخت افزاری اختصاصی

یک فایروال سخت افزاری اختصاصی به شما یک لایه محافظتی اضافه شده بسیار مورد نیاز می دهد. فایروال سخت افزاری دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند این نام مجاز نمی باشد ، Remote Access و Advanced Web Filter است. از آنجا که می تواند تعداد محدودی از کاربران را اداره کند ، شبیه روتر است. بنابراین ، مطمئن شوید که یک دیوار آتش با ظرفیت کافی برای رشد آینده تهیه می کنید.

روتر با درجه تجاری معمولاً دارای قابلیت های دیوار آتش داخلی است بنابراین ممکن است نیازی به خرید سخت افزار جداگانه دیوار آتش نداشته باشید. فقط مطمئن شوید که این مورد را دوباره بررسی کنید زیرا این امر برای امنیت شبکه شما حیاتی است.

دیواره آتش

فایروال یک سیستم امنیتی برای شبکه رایانه شماست. این ترافیک ورودی و خروجی شبکه را بر اساس قوانین امنیتی تنظیم شده توسط شما کنترل و کنترل می کند. به عبارت دیگر ، فایروال یک فیلتر بین شبکه داخلی شما و شبکه خارجی مانند اینترنت است که از شبکه تجاری شما در برابر دسترسی خارجی غیرمجاز محافظت می کند.

نقش سوئیچ در امنیت شبکه

سوییچ یکی از عناصر مهم شبکه اداری شماست. این یک دستگاه شبکه است که به سایر دستگاه های موجود در شبکه امکان ارتباط و اشتراک اطلاعات را می دهد. شما رایانه های شخصی ، چاپگرها ، دستگاه های NAS (فضای ذخیره سازی متصل به شبکه) ، سرورها ، VoIP (پروتکل صوتی از طریق اینترنت) و غیره را در شبکه خود خواهید داشت و سوئیچ این دستگاه ها را به شبکه متصل می کند.

در خانه خود سوئیچ مشاهده نمی کنید زیرا روتر بی سیم که استفاده می کنید ترکیبی از روتر بی سیم ، نقطه دسترسی و سوئیچ است. ما در بخش های زیر در مورد نقاط دسترسی صحبت خواهیم کرد. بنابراین اگر شبکه خانگی خود را با شبکه دفتری خود مقایسه کنید ممکن است کمی گیج کننده شود. فقط باید به یاد داشته باشید که عملکرد یک سوئیچ متفاوت از یک روتر است که شبکه های مختلف را به هم متصل می کند. برای بیشتر مشاغل ، روتر شبکه شما را با اینترنت متصل می کند. در حالی که سوئیچ دستگاه های مختلف را در شبکه شما متصل می کند.

v15_ggg.png

امنیت شبکه

خدمات شبکه و امنیت شبکه به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا از اطلاعات خود محافظت کنند. شبکه های امنیتی شرکت، راه نفوذ هکرها و بدافزارها را می بنند و از دسترسی آن ها به اطلاعات امنیتی و حیاتی سازمان جلوگیری می کنند. امنیت سیستم های کامپیوتری کمک می کند تا اطلاعات سازمان ها و شرکت ها ایمن بماند. پیشگام رایانه با ارائه راهکار و خدمات امنیت شبکه آماده ارائه خدمات امنیت شبکه های کامپیوتری به شرکت ها و سازمان های خصوصی و غیر خصوصی است.

منظور از امنیت شبکه ، فن آوری ها ، فرآیندها و سیاست هایی است که برای محافظت از هر شبکه ، ترافیک شبکه و دارایی های قابل دسترسی شبکه در برابر حملات سایبری ، دسترسی غیرمجاز و از دست رفتن داده ها مورد استفاده قرار می گیرد. هر سازمانی ، از مشاغل کوچک گرفته تا بزرگترین شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات ، برای محافظت از دارایی ها و زیرساخت های مهم در برابر گسترش سریع سطح حمله ، به امنیت شبکه در هر صنعت نیاز دارد.

خدمات امنیت شبکه

امنیت شبکه مجموعه ای از قوانین و پروتکل ها است که برای محافظت از داده ها در سطح نرم افزار و سخت افزار استفاده می شود. اقدامات امنیتی شبکه برای جلوگیری از نفوذ و از بین رفتن اطلاعات به ایمن سازی اطلاعات در شرکت ها و سازمان ها کمک می کند. از طرف دیگر ، شرکت پیشگام رایانه با تأمین ، توزیع و پشتیبانی از جدیدترین محصولات امنیتی در جهان ، در تأمین نیازهای امنیتی به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند. برای مشاوره می توانید با پیشگام کامپیوتر تماس بگیرید. پیشگام کامپیوتر آماده ارائه راهکارهای امنیتی به شرکتها و سازمانها جهت محافظت از شبکه و بستر اطلاعاتی است.

خدمات امنیت شبکه اصطلاحی گسترده است که بسیاری از فناوری ها ، دستگاه ها و فرایندها را در بر می گیرد. در ساده ترین اصطلاحات ، مجموعه ای از قوانین و تنظیمات است که برای محافظت از یکپارچگی ، حریم خصوصی و دسترسی شبکه ها و داده های رایانه ای با استفاده از هر دو فناوری نرم افزار و سخت افزار طراحی شده است. هر سازمانی ، صرف نظر از اندازه ، صنعت و زیرساخت ها ، به درجاتی از راه حل های امنیتی شبکه نیاز دارد تا بتواند خود را از فضای رو به رشد تهدیدات سایبری در طبیعت امروزه محافظت کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۵۷ توسط:کره موضوع: نظرات (0)