کره کره .

کره

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

 

برای اینکه بتوانیم فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم باید اصول اصلی را یاد بگیریم.

شاید برخی از این اصول به نظر ساده و پیش پا افتاده باشد، اما به شدت در اعتبار پیج شما و افزایش فالوور موثر است.

از پروفایل تا تصاویر و ویدیوها گرفته تا هشتگ‌ها، روش‌های لایو و استوری و تبلیغات. همه این اصول را باید رعایت کنید تا بتوانید پیج‌ خود را به آهن‌ربای جذب فالوور تبدیل کنید. راه‌اندازی و کسب درآمد از اینستاگرام یکی از مهارت‌های پولساز کسب‌وکار است.

https://sites.google.com/view/nicesmmpanel/home

 

 

 

در ادامه برای شما مخاطب عزیز سایت بهترین ایده یک دستورالعمل یا چک لیست آماده کردیم. و با جزییات هر کدام را با یک مثال توضیح می‌دهیم. پس بیایید شروع کنیم. اول شما را ? اصل مهم افزایش فالوور اینستاگرام آشنا می‌کنیم.

1.      افزایش فالوور اینستاگرام؛ به کمک تولید محتوا

برای چند لحظه، سر خود را از بازی بیرون بکشید و از بالا به قضیه نگاه کنید.
حالا به این سوال پاسخ دهید.

آدم‌ها چرا شما را دنبال می‌کنند؟ اصلاً خود شما چه یک سری پیج‌ها را فالو می‌کنید؟

پاسخ احتمالی شما:

به خاطر اینکه از پست و استوری‌‌های آن پیج خوشمان می‌آید. (به همین سادگی)

حالا چه چیزی باعث می‌شود تا ما محتوا (پست و استوری) یک پیج را دوست داشته باشیم؟ فقط کافی است تا دو موردی که در بخش بعدی گفتیم را رعایت کنید.

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/29/nicesmmpanel/

 

 

ویژگی‌های یک محتوا مخاطب پسند

اولین قدم برای افزایش فالوور، تولید محتوایی است که به چشم مخاطب بیاید و برای او جذاب باشد. تجربه ثابت کرده است که اگر این دو موضوع در تولید محتوای شما رعایت شود، به آن علاقه نشان می‌دهند.

  • مفید بودن محتوا
  • سرگرم‌کننده بودن محتوا

ترکیب این دو عنصر، اولین فوت کوزه‌گری‌ای است که باید بدانید. ما قبلاً یک مقاله کامل و جامع درباره تولید محتوا در اینستاگرام منتشر کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را مطالعه کنید.

حالا ما فرض را بر این می‌گذاریم که شما یک محتوای درجه یک تولید کرده‌اید. یعنی محتوایی که هم مفید است و هم سرگرم‌کننده. هیچ می‌دانستید که همین محتوا می‌تواند کاری کند که تعداد فالوورها، لایک‌ها یا ویو استوری‌های شما سر به فلک بکشد؟

https://saimamarin2.tumblr.com/

 

6. از هشتگ (#) استفاده کنید:

اکثر کسانی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند.


7. دوستان خود را در عکس‌ها تگ کنید:

زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.


8. با مردم در ارتباط باشید:

اگر می‌خواهید معروف شوید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغ کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید می‌باشد.

4.مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.

همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.

 

5.از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.

یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

سعی کنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.

شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های ارسالی تان می توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند..

چرا باید افزایش فالوور در اینستاگرام داشته باشیم؟

تا حالا فکر کردید چرا باید افزایش فالوور اینستا رو جدی بگیریم؟ این جمله درسته که 50 تا فالوور خوب داشته باشی بهتر از اینه که 1000 تا فالوور غیر واقعی یا کم کاربرد داشته باشی. بله این جمله کاملا درست است، اما شما اگر 50 فالوور واقعی داشته باشید که از شما خرید می‌کنند، مگه چند محصول برای فروش دارید که طرفدارها همیشه از شما خرید کنند. منظورم این است که اگر جوراب می‌فروشید، یک مشتری تا کی باید از شما جوراب بخرد؟?
پس ما باید افزایش فالوور اینستاگرام را جدی بگیریم تا کسب و کار موفق تری داشته باشیم. باید بیشتر دیده شویم و هدفمند محصولات و ارزش های شرکت و کسب و کارمان را نمایش دهیم. اما در ادامه به شما خواهم گفت که افزایش فالوور در اینستاگرام به چه صورتی بهترین بازخورد ها را به شما خواهد داد.

راه های افزایش فالوور

خب ما می‌دانیم که راه های زیادی وجود دارد تا افزایش فالوور و لایک اینستاگرام رایگان و یا با پرداخت هزینه را داشته باشیم. اما بهترین دسته بندی برای افزایش فالوور کدام است ؟ حتما بین این همه مقاله و یا راه هایی که بنظرتان می‌رسد، گیج شوید و ندانید که کدام راه را انتخاب کنید. در زیر دسته بندی راه های مختلف افزایش فالوور در اینستاگرام را برایتان می‌گویم.

  1. افزایش فالوور با کارهای خاص
  2. افزایش فالوور فیک
  3. ربات افزایش فالوور اینستاگرام
  4. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

راه دیگه ای وجود ندارد که افزایش فالوور داشته باشید. یکی از این راه ها را باید انتخاب کنید و به هدفتون برسید. اما چگونه با چه ابزاری؟ کدام روش بهتر است؟ همه سوالاتتان در ادامه مقاله است. با هم چک کنیم.
از دسته اول شروع می‌کنیم.

 

  • فالوور واقعی کیست:

فالوور واقعی کسی است که به طور کامل محتوای پستها و کارهایی که انجام میدهید را دوست دارد.آنها کسانی هستند که اگر به آنها بگویید کاری را انجام دهند به دلیل اینکه شما از آنها خواسته اید این کار را انجام میدهند.به زمانی فکر کنید که شما طرفدار یک پیج بوده اید و از بین بقیه ی پیج ها فقط آنها را انتخاب کرده اید په چیز باعث شده از آن پیج خرید کنید یا اگر از شما خواستد به خیریه کمک کنید شما به آن ها اعتناد کرده اید؟

اگر میخواهید هرگونه تاثیر گذاشتن یا در معرض دید قرار گرفتن را افزایش دهید، این کار باید هدف اولیه ی شما در رشد فالووهایتان باشد.داشتن 10000 فالور بسیار بی ارزش تر از 100 فالور واقعی ، وفادار و مشتاق است .

به همین دلیل است که ما با جامعه ی اینستاگرامی خود مانند طلا رفتار میکنیم.

برای مثال:ما مصمم هستیم و تلاش میکنیم که به هر پیشنهاد و اظهار نظر و کامنتی که به ما داده میشود پاسخ دهیم . نشان دهید که در پشت صفحه مانیتور گوشی یا لپ تاپ یک انسان قرار دارد که با مخاطبینش چت و تعامل میکند.این یک روش عالی برای نشان دادن و بزرگ کردن خودتان در اینستاگرام است به تمام کامنت ها و دایرکت ها پاسخ دهید آن ها را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید .در بحث ها و نظر سنجی های آن ها شرکت کنید و خودتان یک پیج زنده و نمایش دهید .

تا جایی که ممکن است با مخاطبان خود همانطور که در زندگی شخصی صحبت میکنید، صحبت کنید.به شخصیتی که در پیج دارید و با مردم رفتار میکنید اهمیت دهید. بگذارید مردم فکر نکنند که در حال صحبت کردن با یک ربات هستند .

تعجب برانگیز است که چگونه بسیاری از پیج ها جنبه ی اجتماعی شبکه های اجتماعی را فراموش میکنند.اکنون دیگر یک مدل ارتباطی یک طرفه به هیچ فروشی کمک نمی کند. این مدل خوبی برای بازاریابی و فروش نیست که در آن مخاطبین به صورت منفعلانه و به اجبار رفتار شما را بپذیرند.اگر کسی زمان صرف می کند و زیر پست شما کامنتی میگذارد حداقل کاری که انجام میدهید این است که جوابش را بدهید.

این یک کار اخلاقی ساده است در جواب برای کسانی که برای ارتباط با شما تلاش میکنند.این کار باعث میشود طرفدارانتان به یک فالوور واقعی تبدیل شوند. ما حتی در دایرکت به مخاطبان و فالوورهای جدید خود پیام خصوصی می فرستیم.نکته ی کلیدی در اینجا این است که به مخاطبان خود پیام خوش آمدگویی بفرستید زمانی که شما را فالو می کنند و در آنها حس خوشحالی ایجاد کنید تا بخشی از جامعه ی اینستاگرامی شما شوند(جزو فالوورهایتان شوند.)

https://coub.com/saimamarin2

https://giphy.com/channel/SaimaMarin2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/fac1eae7-778e-4a30-85de-e3028bbeecc2/Saima-M

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۱:۰۷ توسط:کره موضوع: نظرات (0)