كره كره .

كره

افزايش فالوور اينستاگرام

افزايش فالوور اينستاگرام

 

براي اينكه بتوانيم فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيم بايد اصول اصلي را ياد بگيريم.

شايد برخي از اين اصول به نظر ساده و پيش پا افتاده باشد، اما به شدت در اعتبار پيج شما و افزايش فالوور موثر است.

از پروفايل تا تصاوير و ويديوها گرفته تا هشتگ‌ها، روش‌هاي لايو و استوري و تبليغات. همه اين اصول را بايد رعايت كنيد تا بتوانيد پيج‌ خود را به آهن‌رباي جذب فالوور تبديل كنيد. راه‌اندازي و كسب درآمد از اينستاگرام يكي از مهارت‌هاي پولساز كسب‌وكار است.

https://sites.google.com/view/nicesmmpanel/home

 

 

 

در ادامه براي شما مخاطب عزيز سايت بهترين ايده يك دستورالعمل يا چك ليست آماده كرديم. و با جزييات هر كدام را با يك مثال توضيح مي‌دهيم. پس بياييد شروع كنيم. اول شما را ? اصل مهم افزايش فالوور اينستاگرام آشنا مي‌كنيم.

1.      افزايش فالوور اينستاگرام؛ به كمك توليد محتوا

براي چند لحظه، سر خود را از بازي بيرون بكشيد و از بالا به قضيه نگاه كنيد.
حالا به اين سوال پاسخ دهيد.

آدم‌ها چرا شما را دنبال مي‌كنند؟ اصلاً خود شما چه يك سري پيج‌ها را فالو مي‌كنيد؟

پاسخ احتمالي شما:

به خاطر اينكه از پست و استوري‌‌هاي آن پيج خوشمان مي‌آيد. (به همين سادگي)

حالا چه چيزي باعث مي‌شود تا ما محتوا (پست و استوري) يك پيج را دوست داشته باشيم؟ فقط كافي است تا دو موردي كه در بخش بعدي گفتيم را رعايت كنيد.

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/29/nicesmmpanel/

 

 

ويژگي‌هاي يك محتوا مخاطب پسند

اولين قدم براي افزايش فالوور، توليد محتوايي است كه به چشم مخاطب بيايد و براي او جذاب باشد. تجربه ثابت كرده است كه اگر اين دو موضوع در توليد محتواي شما رعايت شود، به آن علاقه نشان مي‌دهند.

  • مفيد بودن محتوا
  • سرگرم‌كننده بودن محتوا

تركيب اين دو عنصر، اولين فوت كوزه‌گري‌اي است كه بايد بدانيد. ما قبلاً يك مقاله كامل و جامع درباره توليد محتوا در اينستاگرام منتشر كرده‌ايم كه پيشنهاد مي‌كنيم حتماً آن را مطالعه كنيد.

حالا ما فرض را بر اين مي‌گذاريم كه شما يك محتواي درجه يك توليد كرده‌ايد. يعني محتوايي كه هم مفيد است و هم سرگرم‌كننده. هيچ مي‌دانستيد كه همين محتوا مي‌تواند كاري كند كه تعداد فالوورها، لايك‌ها يا ويو استوري‌هاي شما سر به فلك بكشد؟

https://saimamarin2.tumblr.com/

 

6. از هشتگ (#) استفاده كنيد:

اكثر كساني كه در اينستاگرام پست مي‌گذارند، از هشتگ براي پست‌هايشان استفاده مي‌كنند. اين كار باعث مي‌شود افراد بيشتري پست‌هاي شما را ببينند.


7. دوستان خود را در عكس‌ها تگ كنيد:

زماني كه شما دوستان خود را در عكس ها تگ مي‌كنيد، در اصل شما اين عكس را به پروفايل آن‌ها نيز اضافه مي‌كنيد و در بخش عكس‌هاي تگ شده آن‌ها قرار مي‌دهيد. اين باعث مي‌شود دوستان آن‌ها نيز عكسي كه منتشر كرده‌ايد را ببينند و همين موضوع باعث افزايش دنبال كنندگان شما شود.


8. با مردم در ارتباط باشيد:

اگر مي‌خواهيد معروف شويد در هر شبكه اجتماعي كه فكر مي‌كنيد بايد با مردم در ارتباط باشيد و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شويد و از اين طريق اكانت هاي خود را تبليغ كنيد. بهترين روش در اينستاگرام شركت در بحث‌هاي نظرات صفحات پربازديد مي‌باشد.

4.مسابقات اينستاگرامي راه اندازي كنيد

برگذاري مسابقات اينستاگرامي يكي از بهترين روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام است كه امروزه خيلي از پيج هاي معروف و همچنين پيج هاي ناشناخته در اينستاگرام از اين روش استفاده مي كنند.

سعي كنيد در طراحي مسابقات خلاقيت به خرج دهيد و از هداياي ترغيب كننده و با ارزش براي برندگان مسابقه استفاده كنيد. هرچه جوايز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بيشتري ترغيب مي شوند تا در مسابقه شما شركت كنند.

مسابقات زيادي با موضوعات مختلف با توجه به حوزه كاري خود مي توانيد در اينستاگرام راه اندازي كنيد. ولي چيزي كه مهم است سعي كنيد حتما شركت كنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن كاري كنيد. مثلا از شركت كنندگان بخواهيد 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت كنند و حتما از آن ها بخواهيد مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان بايد پيج را حتما فالو كنند تا در مسابقه شركت داده شويد.

همانطور كه متوجه شديد مسابقات اينستاگرامي باعث افزايش فالوور سريع پيج تان مي شود. پس حتما سعي كنيد هر چند وقت يك بار مسابقاتي را در پيج اينستاگرام خود راه اندازي كنيد.

 

5.از وب سايت تان براي افزايش فالوور اينستاگرام استفاده كنيد

اگر وب سايت داشته باشيد ايده هاي خيلي خوبي براي افزايش فالوور پيج اينستاگرام تان وجود دارد. وب سايتي كه هر روز داراي بازديد كنندگان جديدي است بهترين مكان براي تبليغ پيج اينستاگرام تان است.

يكي از ايده هايي كه مي توانيد از آن در سايت تان استفاده كنيد قرار دادن بنر اينستاگرام تان در زير تمام پست ها است. با اين كار شانس بيشتري براي جذب فالوورهاي جديد داريد. چون مطمئنا افراد زيادي ممكن است از مقالات شما از طريق گوگل آشنا شوند و در اين صورت با ديدن بنر اينستاگرام شما كه بايد جذاب هم باشد ترغيب مي شوند تا حداقل يك بار از پيج اينستاگرام شما ديدن كنند.

سعي كنيد حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سايت تان آدرس اينستاگرام تان را به عنوان يكي از راه هاي ارتباطي قرار دهيد. چرا كه اين دو صفحه در هر سايتي جزء پر بازديدترين صفحات سايت محسوب مي شوند.

هر از گاهي سعي كنيد از طريق خبرنامه ايميلي سايت تان كاربرانتان را دعوت به فالو كردن پيج اينستاگرام تان كنيد. هميشه يك پيشنهاد ويژه و رد نشدني لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پيشنهاد ويژه اي براي كاربرانتان در نظر داشته باشيد.

شايد خيلي از اعضاي سايت شما تا الان اينستاگرام تان را دنبال نكرده اند. با قرار دادن اينستاگرام خود در امضاي ايميل هاي ارسالي تان مي توانيد اينستاگرام خود را به آن ها به عنوان يكي از راه هاي ارتباطي معرفي كنيد. همچنين در صورت فوروارد شدن ايميل ها توسط اعضاي تان ممكن است افراد بيشتري با اينستاگرام شما آشنا شوند..

چرا بايد افزايش فالوور در اينستاگرام داشته باشيم؟

تا حالا فكر كرديد چرا بايد افزايش فالوور اينستا رو جدي بگيريم؟ اين جمله درسته كه 50 تا فالوور خوب داشته باشي بهتر از اينه كه 1000 تا فالوور غير واقعي يا كم كاربرد داشته باشي. بله اين جمله كاملا درست است، اما شما اگر 50 فالوور واقعي داشته باشيد كه از شما خريد مي‌كنند، مگه چند محصول براي فروش داريد كه طرفدارها هميشه از شما خريد كنند. منظورم اين است كه اگر جوراب مي‌فروشيد، يك مشتري تا كي بايد از شما جوراب بخرد؟?
پس ما بايد افزايش فالوور اينستاگرام را جدي بگيريم تا كسب و كار موفق تري داشته باشيم. بايد بيشتر ديده شويم و هدفمند محصولات و ارزش هاي شركت و كسب و كارمان را نمايش دهيم. اما در ادامه به شما خواهم گفت كه افزايش فالوور در اينستاگرام به چه صورتي بهترين بازخورد ها را به شما خواهد داد.

راه هاي افزايش فالوور

خب ما مي‌دانيم كه راه هاي زيادي وجود دارد تا افزايش فالوور و لايك اينستاگرام رايگان و يا با پرداخت هزينه را داشته باشيم. اما بهترين دسته بندي براي افزايش فالوور كدام است ؟ حتما بين اين همه مقاله و يا راه هايي كه بنظرتان مي‌رسد، گيج شويد و ندانيد كه كدام راه را انتخاب كنيد. در زير دسته بندي راه هاي مختلف افزايش فالوور در اينستاگرام را برايتان مي‌گويم.

  1. افزايش فالوور با كارهاي خاص
  2. افزايش فالوور فيك
  3. ربات افزايش فالوور اينستاگرام
  4. افزايش فالوور واقعي اينستاگرام

راه ديگه اي وجود ندارد كه افزايش فالوور داشته باشيد. يكي از اين راه ها را بايد انتخاب كنيد و به هدفتون برسيد. اما چگونه با چه ابزاري؟ كدام روش بهتر است؟ همه سوالاتتان در ادامه مقاله است. با هم چك كنيم.
از دسته اول شروع مي‌كنيم.

 

  • فالوور واقعي كيست:

فالوور واقعي كسي است كه به طور كامل محتواي پستها و كارهايي كه انجام ميدهيد را دوست دارد.آنها كساني هستند كه اگر به آنها بگوييد كاري را انجام دهند به دليل اينكه شما از آنها خواسته ايد اين كار را انجام ميدهند.به زماني فكر كنيد كه شما طرفدار يك پيج بوده ايد و از بين بقيه ي پيج ها فقط آنها را انتخاب كرده ايد په چيز باعث شده از آن پيج خريد كنيد يا اگر از شما خواستد به خيريه كمك كنيد شما به آن ها اعتناد كرده ايد؟

اگر ميخواهيد هرگونه تاثير گذاشتن يا در معرض ديد قرار گرفتن را افزايش دهيد، اين كار بايد هدف اوليه ي شما در رشد فالووهايتان باشد.داشتن 10000 فالور بسيار بي ارزش تر از 100 فالور واقعي ، وفادار و مشتاق است .

به همين دليل است كه ما با جامعه ي اينستاگرامي خود مانند طلا رفتار ميكنيم.

براي مثال:ما مصمم هستيم و تلاش ميكنيم كه به هر پيشنهاد و اظهار نظر و كامنتي كه به ما داده ميشود پاسخ دهيم . نشان دهيد كه در پشت صفحه مانيتور گوشي يا لپ تاپ يك انسان قرار دارد كه با مخاطبينش چت و تعامل ميكند.اين يك روش عالي براي نشان دادن و بزرگ كردن خودتان در اينستاگرام است به تمام كامنت ها و دايركت ها پاسخ دهيد آن ها را لايك كنيد و برايشان كامنت بگذاريد .در بحث ها و نظر سنجي هاي آن ها شركت كنيد و خودتان يك پيج زنده و نمايش دهيد .

تا جايي كه ممكن است با مخاطبان خود همانطور كه در زندگي شخصي صحبت ميكنيد، صحبت كنيد.به شخصيتي كه در پيج داريد و با مردم رفتار ميكنيد اهميت دهيد. بگذاريد مردم فكر نكنند كه در حال صحبت كردن با يك ربات هستند .

تعجب برانگيز است كه چگونه بسياري از پيج ها جنبه ي اجتماعي شبكه هاي اجتماعي را فراموش ميكنند.اكنون ديگر يك مدل ارتباطي يك طرفه به هيچ فروشي كمك نمي كند. اين مدل خوبي براي بازاريابي و فروش نيست كه در آن مخاطبين به صورت منفعلانه و به اجبار رفتار شما را بپذيرند.اگر كسي زمان صرف مي كند و زير پست شما كامنتي ميگذارد حداقل كاري كه انجام ميدهيد اين است كه جوابش را بدهيد.

اين يك كار اخلاقي ساده است در جواب براي كساني كه براي ارتباط با شما تلاش ميكنند.اين كار باعث ميشود طرفدارانتان به يك فالوور واقعي تبديل شوند. ما حتي در دايركت به مخاطبان و فالوورهاي جديد خود پيام خصوصي مي فرستيم.نكته ي كليدي در اينجا اين است كه به مخاطبان خود پيام خوش آمدگويي بفرستيد زماني كه شما را فالو مي كنند و در آنها حس خوشحالي ايجاد كنيد تا بخشي از جامعه ي اينستاگرامي شما شوند(جزو فالوورهايتان شوند.)

https://coub.com/saimamarin2

https://giphy.com/channel/SaimaMarin2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/fac1eae7-778e-4a30-85de-e3028bbeecc2/Saima-M

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۱:۰۷ توسط:كره موضوع: نظرات (0)